Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand een canon verloren bij bloesemtocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand een canon verloren bij bloesemtocht

    Ik ben op FB een berichtje tegengekomen over een gevonden canon.

    waar : Rode Kruis Bloesemtocht in Geldermalsen! Gezellig wandelen door de Betuwe.

    pagina op FB : zoek naar nationalerodekruisbloesemtocht voor het bericht.

    hieronder het bericht postdatum 29 april

    Vorige week hebben we een mooie Canon camera gevonden tijdens de Bloesemtocht. Er staan helaas geen foto's op van mensen, dus ben je een camera verloren en kun je ons vertellen welk type camera het is en hoeveel foto's je die dag hebt genomen, mail dan naar: info@rodekruisbloesemtocht.nl

  • #2
    Re: Iemand een canon verloren bij bloesemtocht

    Chapeau voor zo'n eerlijke vinders. Hopelijk komt het toestel terug terecht bij de eigenaar.
    Groetjes,
    Dominic

    Comment


    • #3
      Re: Iemand een canon verloren bij bloesemtocht

      Tip: zet je naam en e-mailadres in het commentaar bij de foto, bij Nikon kan gewoon automatisch, bij andere merken geen idee.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Iemand een canon verloren bij bloesemtocht

        Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Tip: zet je naam en e-mailadres in het commentaar bij de foto, bij Nikon kan gewoon automatisch, bij andere merken geen idee.
        Ook bij Canon kun je copyright informatie toevoegen. Zo heb ik mijn naam toegevoegd in de body's van mijn vorige werkgever. Zou zomaar kunnen dat er nog body's zijn met mijn naam rondzwerven. :$
        Waar een wil is, is een weg
        ---------------------------------

        Comment


        • #5
          Re: Iemand een canon verloren bij bloesemtocht

          Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
          Ook bij Canon kun je copyright informatie toevoegen. Zo heb ik mijn naam toegevoegd in de body's van mijn vorige werkgever. Zou zomaar kunnen dat er nog body's zijn met mijn naam rondzwerven. :$
          Correcter en netter is de naam in te brengen van de eigenaar van het toestel.
          De eerste foto op al mijn geheugenkaartjes is steeds mijn naamkaartje. Gelukkig maar, zo heb ik ooit een kaartje verloren in de trein en dank zij die eerste verwijsfoto werd het kaartje twee dagen later ontvangen.
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #6
            Re: Iemand een canon verloren bij bloesemtocht

            Da's een heel mooie tip - Wim.

            Comment

            Working...
            X