Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flickr word Smugmug .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flickr word Smugmug .

    Vandaag deze mail ontvangen, en waarschijnlijk ieder die een account heeft bij één van beide.

    We’re excited to announce that Flickr has agreed to be acquired by SmugMug, the photography platform dedicated to visual storytellers.
    SmugMug has a long history of empowering people who love photography and who want to improve their craft, making them a perfect fit for Flickr and our creative community. With SmugMug, we’ll continue to focus on you, the Flickr members who inspire us all with your work.

    Nothing will change immediately with regard to your Flickr account. You will still access Flickr with your current login credentials and you will have the same Flickr experience as you do now. We will continue to work to make your Flickr experience even better.

    We think you are going to love Flickr under SmugMug ownership, but you can choose to not have your Flickr account and data transferred to SmugMug until May 25, 2018. If you want to keep your Flickr account and data from being transferred, you must go to your Flickr account to download the photos and videos you want to keep, then delete your account from your Account Settings by May 25, 2018.

    If you do not delete your account by May 25, 2018, your Flickr account and data will transfer to SmugMug and will be governed by SmugMug’s Terms and Privacy Policy.

    Read more detailed FAQs about this transition on the Flickr Blog.

    We’re happy that Flickr is your home for photography and we look forward to the next chapter in our adventure together as we join the SmugMug family.

    Thanks,
    The Flickr Team
    https://ggpics.be/

  • #2
    Re: Flickr word Smugmug .

    Moet nog naar mijn emails kijken maar voor mij zit er zoveel verschil niet op want gebruik ze beiden en ben van alle twee zeer tevreden.
    Wel geeft SmugMug niet zoveel inlichtingen over de foto dan Flickr daarbij bedoel ik EXIF en IPTC.
    Wel is SmugMug niet gratis en redelijk prijzig.
    Last edited by fotokijker; 21 april 2018, 14:31.
    Vriendelijke groeten van fotokijker.
    Een foto moet de werkelijkheid weergeven.
    https://vanmeulder.be

    Comment


    • #3
      Re: Flickr word Smugmug .

      Als ik het goed begrijp hang je vanaf 25 mei vast aan de smugmug voorwaarden - maandelijks abonnement
      in geval je ook naar bd wil linken dan kost het u nog wat extra,
      eerlijk gezegd ben ik geen geen fan van abonnementen, als dat zo zit dan hou ik het daar wel weer voor bekeken.
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Flickr word Smugmug .

        Matthew Almon Roth: Hi Flickr Fam, As you may have read by now on the Flickr Blog, in the press, or via the service email we’re sending to every Flickr member, today is a big day. Flickr has agreed to be acquired by SmugMug. We are very...

        Deze al bekeken?
        Waar een wil is, is een weg
        ---------------------------------

        Comment


        • #5
          Re: Flickr word Smugmug .

          Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
          Ja en dan ?
          Volgens mij hebben ze het over de flickr-pro leden en die hebben wel een abonnement, ik hou niet van abonnementen dus heb ik er ook geen !
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Flickr word Smugmug .

            Ik ben niet bij smugsmug, en ik heb er hier op BD eigenlijk alleen maar over horen klagen.
            Flickr heb ik altijd een beetje te mooi gevonden om waar te zijn, en nu blijkt inderdaad dat het zo is
            Zelden zo'n onnozele aankondiging gezien, ik ben "not excited".
            Tot nu toe zag ik geen enkel voordeel om een Flickr PRO te nemen.
            Toch wel benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.
            Last edited by palombian; 21 april 2018, 20:39.

            Comment


            • #7
              Re: Flickr word Smugmug .

              Dit is een goeie zaak, ik zit bij beiden, en gelukkig werd Flickr gered.
              Smugmug levert prachtige service en staat je toe om een mooie website met foto's te bouwen. www.lema.be
              ...leeg...

              Comment


              • #8
                Re: Flickr word Smugmug .

                Er zijn al meer "gratis fotowebsites" gestopt of failliet gegaan.
                Zo had ik vroeger bij Fotopic eerst een gratis account, maar omdat dat niet voldoende mogelijkheden bood ben ik overgegaan naar een betalend account.
                Maar omdat Fotopic nog zoveel niet-betalende klanten had zijn ze uiteindelijk failliet gegaan.

                Daarna ben ik overgestapt naar Smugmug, en daar heb ik nog geen moment spijt van gehad.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • #9
                  Re: Flickr word Smugmug .

                  Lieven Lema ik lees hier dat je bij beiden een account hebt ook ik ben in hetzelfde geval;
                  Nu is mijn vraag zou het nu beter zijn om de Flickr account op te zeggen en enkel de Smugmug account te behouden of wat raad U me aan?
                  Bedankt voor een antwoord.
                  Vriendelijke groeten van fotokijker.
                  Een foto moet de werkelijkheid weergeven.
                  https://vanmeulder.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Flickr word Smugmug .

                    Beide houden, Flickr is een community waar soms wel wat in gebeurt, Smugmug is louter je website.
                    Tenminste, dat is wat ik ga doen.
                    ...leeg...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Flickr word Smugmug .

                      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                      ... Flickr is een community waar soms wel wat in gebeurt, Smugmug is louter je website.
                      ...
                      Waarschijnlijk is Flickr de grootste community, daarom hebben ze het gekocht.
                      Aan hun (automatische) nominaties moet je niet teveel waarde hechten (alhoewel het natuurlijk prettig is dat er af en toe iemand naar je foto's kijkt), maar er zitten (buiten veel troep) ook goede fotografen bij Flickr waar iets van te leren valt.
                      Waarschijnlijk gaan ze de mogelijkheden van de free account stilaan verminderen om de mensen naar de pro te pushen (of die van de pro vergroten meer in lijn van een eigen website), ik zal wel zien.
                      Last edited by palombian; 25 april 2018, 10:26.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Flickr word Smugmug .

                        Bedankt voor de antwoorden en afwachten wat het zal worden is wellicht de beste keuze.
                        Vriendelijke groeten van fotokijker.
                        Een foto moet de werkelijkheid weergeven.
                        https://vanmeulder.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Flickr word Smugmug .

                          Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
                          Daarin lees ik ondermeer dit:
                          Will Flickr continue to have free accounts?
                          Yes. When Flickr joins SmugMug on May 25th, we will continue to offer free Flickr accounts.
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Flickr word Smugmug .

                            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                            Daarin lees ik ondermeer dit:
                            Will Flickr continue to have free accounts?
                            Yes. When Flickr joins SmugMug on May 25th, we will continue to offer free Flickr accounts.
                            Ze gaan op 25 mei niet ineens alles veranderen, maar wel gradueel verbeteringen aanbrengen.
                            Flickr was vroeger van Yahoo, een concurrent van Google, de bedoeling was vooral zoveel mogelijk clicks te genereren (zie maar hun Explore).

                            Comment


                            • #15
                              Re: Flickr word Smugmug .

                              ik wacht nog even af en zien hoe het loopt. Het ook nog iets bij Photobucket.
                              Sony RX10 Mark IV
                              nog een fijne dag verder!
                              Guido

                              Comment

                              Working...
                              X