Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat gaat de tijd snel ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat gaat de tijd snel ...

    Al veertien jaar vertoeven we hier op het forum, velen zien gaan, nieuwe zien komen en sommigen zien blijven. [emoji1]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  • #2
    Re: Wat gaat de tijd snel ...

    Zeventien jaar en minstens 10 camera's ( en ... kg .) geleden hier...
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Re: Wat gaat de tijd snel ...

      Geregistreerd meer dan 15 jaar, maar wel al langer lezer, bezoeker. Toen de server nog in school stond ...
      Begonnen met een epson, daarna een sony met floppy disk daarna de Sony 707 ...
      Nikon binnen gestapt met de D70 waar Canon 350D als concurrent op dook.
      We hadden toen wel het voordeel dat het allemaal evolutief iets trager ging
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: Wat gaat de tijd snel ...

        Hier ook al 17 jaar op dit forum.
        Zeventien jaar geleden heb ik, 1 uurtje vroeger dan Alfa Centauri , voor het eerst ingelogd op dit forum.
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

        Comment


        • #5
          Re: Wat gaat de tijd snel ...

          Hey juppekes

          Proficiat met uw forum verjaardag

          Intussen is het ook al iets meer dan 12 jaar van mij.

          Zit momenteel al aan mijn vierde toestel, eerst een Canon V3, dan mijn geliefde Canon G7 waar ik een fantastische tijd mee heb beleefd op gebied van macro en ook mijn maanfoto's

          Daarna ben ik overgeschakeld op spiegelreflex, Canon 50D en nu Canon 70D

          Maar wegens tijdsgebrek staat mijn hobby al een paar jaar op een laag pitje.
          Bootjes

          Comment


          • #6
            Re: Wat gaat de tijd snel ...

            Hallo,

            29 juli 2019: 20 jaar Belgiumdigital ...
            Nog een jaartje volhouden dus.

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #7
              Re: Wat gaat de tijd snel ...

              Volgens mij ben ik hier vanaf 2006. Dus dat zijn ook al goede 12 jaartjes. Maar eerst actief onder een andere nick, die niet meer te traceren is.
              Waar een wil is, is een weg
              ---------------------------------

              Comment


              • #8
                Re: Wat gaat de tijd snel ...

                Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
                Volgens mij ben ik hier vanaf 2006. Dus dat zijn ook al goede 12 jaartjes. Maar eerst actief onder een andere nick, die niet meer te traceren is.
                Om volledig te zijn ... 28/12/2006. [emoji1]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Wat gaat de tijd snel ...

                  Registratie 6 juli 2005 inderdaad, de tijd gaat snel.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wat gaat de tijd snel ...

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Om volledig te zijn ... 28/12/2006. [emoji1]
                    Klopt niet. Ik ben langer actief
                    29 april 2006, 11:28 : http://forum.belgiumdigital.com/f36/...tml#post964157
                    En zie dit bericht:


                    Ik heb nog met Peter aan de telefoon gehangen.
                    Waar een wil is, is een weg
                    ---------------------------------

                    Comment


                    • #11
                      Wat gaat de tijd snel ...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
                      Klopt niet. Ik ben langer actief
                      29 april 2006, 11:28 : http://forum.belgiumdigital.com/f36/...tml#post964157
                      En zie dit bericht:


                      Ik heb nog met Peter aan de telefoon gehangen.
                      Dan is de weergave in uw profiel de datum dat je van nick veranderde.

                      Edit: Even dat oude topic doornomen en dus logisch dat de eerste registratiedatum niet klopt.
                      Last edited by VerSeg; 20 april 2018, 14:41.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wat gaat de tijd snel ...

                        16 jaar en inderdaad verschillende zien gaan en ook niet meer terugkeren. 2002 tot 2005 waren zo een beetje strubbeljaren mijn gedacht. Enkelen die zich niet meer konden vinden in de gang van zaken en kozen om een gelijkaardig forum op te richten. Heb de indruk dat dit ondertussen al lang ter ziele is gegaan...
                        Leeft en LAAT LEVEN !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wat gaat de tijd snel ...

                          Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                          16 jaar en inderdaad verschillende zien gaan en ook niet meer terugkeren. 2002 tot 2005 waren zo een beetje strubbeljaren mijn gedacht. Enkelen die zich niet meer konden vinden in de gang van zaken en kozen om een gelijkaardig forum op te richten. Heb de indruk dat dit ondertussen al lang ter ziele is gegaan...
                          Ook net 14 jaartjes aanwezig, met tussenpozen.
                          Ik ken ondertussen geen andere fora meer waar nog wat leven zit zoals hier.
                          Groetjes,
                          Dominic

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wat gaat de tijd snel ...

                            Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                            Heb de indruk dat dit ondertussen al lang ter ziele is gegaan...
                            Volledig ontspoord door gebrek aan goede banden. [emoji41]
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wat gaat de tijd snel ...

                              Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                              16 jaar en inderdaad verschillende zien gaan en ook niet meer terugkeren. 2002 tot 2005 waren zo een beetje strubbeljaren mijn gedacht. Enkelen die zich niet meer konden vinden in de gang van zaken en kozen om een gelijkaardig forum op te richten. Heb de indruk dat dit ondertussen al lang ter ziele is gegaan...
                              Weet je, een kleinere forum heeft ook zo zijn voordelen. En wie zegt dat iedereen een forum oprichtte omdat ze hier niet eens waren met de gang van zaken? Toevallige heb ik paar (ex)bannelingen ontmoet en andere gewoon per mail. Op basis hiervan kan ik zeggen dat ze ook wel goede wil hebben. En op een klein forum kun je wat makkelijker op de noden van je gebruikers inspelen. Maar ergens zijn er gewoon te veel forums en dat werkt de activiteiten op een forum ook niet in de hand. Maar op Digif was was er meer reacties op ieders foto. Hier post ik een foto en er komt geen reactie. Maar op 500px komt er wel gelijk respons op mijn foto's. En digitale wou zich niet alleen op fotografie richten. Maar het was wel een leuke tijd. Een leuke leerschool. Maar een persoon bedreigde me met een rechtzaak. Zijn foto's leken gejat en of dit wel of niet was weet ik niet. Maar deze persoon leeft niet meer, dus die zal hier niet kunnen verdedigen.
                              Waar een wil is, is een weg
                              ---------------------------------

                              Comment

                              Working...
                              X