Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adobe Extention Manager installeren in CS6 mag dat?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Adobe Extention Manager installeren in CS6 mag dat?

    Ik heb gisteren Raya Pro 3.0 gekocht maar begrijp niet goed de uitleg hoe dat moet geïnstalleerd worden.
    Mijn CS6 is een Nederlandse uitvoering.
    De tweede methode, van RP 3.0 is om de "extention manager" te downloaden en te installeren, maar mag dat nog tegenwoordig?
    Ik heb daar vroeger eens erge problemen mee gehad met die manager en wil die nu niet opnieuw ervaren.

    PS: Mijn kennis van de Engels taal is heel belabberd.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Adobe Extention Manager installeren in CS6 mag dat?

    Ik heb het basispaneel van "den Jimmy" in het verleden ook geïnstalleerd in CS6 a.d.h.v. de extention manager.
    Dat werkte toen toch.
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

    Comment


    • #3
      Re: Adobe Extention Manager installeren in CS6 mag dat?

      Dat lijkt mij ook de simpelste methode, maar mag dat nog?
      Ik bedoel de "extention manager", mag die nog gebruikt worden naast "Adobe creative cloud" ?
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Adobe Extention Manager installeren in CS6 mag dat?

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Dat lijkt mij ook de simpelste methode, maar mag dat nog?
        Ik bedoel de "extention manager", mag die nog gebruikt worden naast "Adobe creative cloud" ?
        Hier geen CC, dus hier kan ik niet op antwoorden.

        Maar op de site van Jimmy McIntyre moet de info toch te vinden zijn:
        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
        Website - 500px - Instagram

        Comment


        • #5
          Re: Adobe Extention Manager installeren in CS6 mag dat?

          Het risico genomen en die manager geïnstalleerd daarna is het poepsimpel.
          Bedankt om de tips en het meedenken, vind dat tof.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment

          Working...
          X