Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locatie communie shoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locatie communie shoot

    Hallo allemaal,

    Ik zit een beetje met een probleem, mijn dochter doet haar communie dit jaar, en ik zoek een locatie voor haar communie foto's te maken Regio Limburg.
    Graag had ik foto's gemaakt bij een oud treinstation (en eventueel waar je ook in een trein kunt gaan)

    Ook denk ik erover na om eventueel naar c-mine te gaan..

    Dus ik twijfel over 2 locaties..

    Maar het probleem, ik vind niet direct een toffe locatie met oude treinen? Waar ik eventueel op een zondag terecht kan.

    En de cmine twijfel ik of ik op een zondag zo naartoe kan gaan om foto's te maken? Of moet je hiervoor een afspraak maken? En kan je zomaar daar binnengaan om foto's te maken? Eventueel ook in die machine kamer?
    Of word dit niet toegelaten?

    Ik ben echt een twijfel geval en daardoor kan ik geen knoop doorhakken.. dus hopelijk kan iemand me helpen voor wat mooie locaties door te geven en info over cmine [emoji4]

    Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar oude treinen..

    Alvast bedankt
    Groetjes


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • #2
    Re: Locatie communie shoot

    In Baasrode en Leuven staan er oude treinen waar je zo bij kan maar ja, dat is niet regio Limburg hé.

    Comment


    • #3
      Re: Locatie communie shoot

      Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
      In Baasrode en Leuven staan er oude treinen waar je zo bij kan maar ja, dat is niet regio Limburg hé.
      Dat is op zich niet erg dat het niet regio Limburg is.. was een voorkeur. En Leuven is nu niet zo ver weg.
      Kan ik die locaties zo opzoeken op Google? Of heb je eventueel een adres?

      Comment


      • #4
        Re: Locatie communie shoot

        Dat is op zich niet erg dat het niet regio Limburg is.. was een voorkeur. En Leuven is nu niet zo ver weg.
        Kan ik die locaties zo opzoeken op Google? Of heb je eventueel een adres?

        Comment


        • #5
          Re: Locatie communie shoot

          Probeer eens het trein station in As. Zowel staande als rijdende treinen.
          officiële adres is stations straat 124 As. Echte naam "het kolenspoor"

          Comment


          • #6
            Re: Locatie communie shoot

            Oorspronkelijk geplaatst door majaka Bekijk bericht
            Probeer eens het trein station in As. Zowel staande als rijdende treinen.
            officiële adres is stations straat 124 As. Echte naam "het kolenspoor"
            Dank je wel!
            Heb hiervoor al gekeken, en zag dat dit op zondag gesloten was? Maar ga nog eens tegoei kijken,

            Alvast bedankt [emoji4]

            Comment


            • #7
              Re: Locatie communie shoot

              maak er een dagje Trein Museum Schaarbeek van
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment


              • #8
                Re: Locatie communie shoot

                Bij C-mine kan je zo naar binnen. Ze stellen het wel op prijs als je van tevoren even verwittigd, maar iedereen komt daar zomaar binnen shoots doen. Een deel is vrij te bezoeken, een deel niet.
                Hou ook even hun event kaleder in het oog, want als er daar iets te doen is gaat het moeilijk worden om foto's te maken.

                In zolder heb je de luchtfabriek. Is ook mooi en volledig gratis en vrij te bezoeken en je mag foto's maken.

                Het oud station in as daar staat nog wel een oude trein, maar is eigenlijk niet zoveel te zien.
                Groetjes,
                Dominic

                Comment


                • #9
                  Re: Locatie communie shoot

                  In NL heb je volgens mij de miljoenen lijntje. In de zomer kun je hier met een treintje op een spoorlijn door NL Limburg reizen. Zo ook naar Simpelveld en Valkenburg. Simpelveld en tot op zekere hoogte Valkenburg hebben een mooie station. Ik heb dit afgelopen zomer gedaan. Geen idee of dit te vroeg is.

                  Update:
                  Stap in voor een onvergetelijke rit met de stoom- en dieseltrein langs de allermooiste plekjes van het Zuid-Limburgse Heuvelland!


                  Deze zondag rijdt er al een trein. Dus grijp je kans. Misschien even contact leggen met ze met je plannen. Wie weet valt er wat te regelen rondom foto's in de machine kamer. In een trein die nog niet rijdt.
                  Waar een wil is, is een weg
                  ---------------------------------

                  Comment

                  Working...
                  X