Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gokje met licht

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gokje met licht

    ben pas begonnen met flickr maar krijg de foto's er niet bij geplaatst
    wat doe ik niet goed

    ben bij beginnershoek begonnen met een discusie maar die mag verwijderd worden tot ik het doorheb hoe het moet

  • #2
    Re: gokje met licht

    Oorspronkelijk geplaatst door ritse1 Bekijk bericht
    ben pas begonnen met flickr maar krijg de foto's er niet bij geplaatst
    wat doe ik niet goed

    ben bij beginnershoek begonnen met een discusie maar die mag verwijderd worden tot ik het doorheb hoe het moet
    Alle info staat nochtans in het test forum.
    flickr op BD

    Bij het delen moet je kiezen bij Flickr voor BBCode, dan krijg je een heel lange link ;-)

    deze copieren en dan hier plaatsen

    DSC_0005 (1024x683) by patrick lauryssen, on Flickr
    Last edited by mlap; 11 april 2018, 21:26.

    Comment


    • #3
      Re: gokje met licht

      Moderator Note: Heb je topic in Beginnershoek verwijderd. Inderdaad: je doet er goed aan hier de knepen van het posten te leren; je vindt er altijd bereidwillige hulp. In dit geval zegt mlap precies wat je moet doen.
      Alleen zelf nog doen, nu, en daarvoor hoef je geen nieuwe topic te starten. Ofwel pas je via "Bericht bewerken" je eerste post aan, ofwel maak je hieronder in dezelfde topic een nieuwe post aan met rekening te houden met de richtlijnen.
      Nog vragen? Stel ze gerust!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: gokje met licht

        bedankt voor de hulp

        Comment


        • #5
          Re: gokje met licht

          Moderator Note: Blij dat je het beet hebt. Ik heb gezien dat je opnieuw in Beginnershoek gepost hebt, dus deze topic wordt dra afgesloten.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X