Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat gebeurt er hier ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat gebeurt er hier ?

    Inderdaad,

    Sommiege dingen zijn de moeite neit waard om er tijd aan te besteden.


    Skitch
    Last edited by Skitch; 1 oktober 2004, 23:34.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

  • #2
    Re: Wat gebeurt er hier ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Skitch
    Aan Mila,

    Ik vind die Mods op deze topic beneden alle peil. Hun gedrag rechtvaardigt dat ze onmiddellijk en voor altijd geband worden. Op zijn minste.
    Zij helpen BD naar de afgrond met hun huidige handelswijze.


    Mila : zou je ook denken dat sommige mods een beetje geld bijverdienen, als bijverdienste uiteraard, door het verkopen van slotjes.
    Dit is een academische vraag.
    Maar ik sta aan jouw kant. MODS hebben allreminst het recht om jou zo (al vele malen) af te kraken.



    JAJA word wakker. UW eigen mods helpen uw en "vooral" onze BD om zeep.
    Onze mooie BD wordt vandaag de dag vervuild door sommige mods.

    Aan de mods :

    Zijn julie nu echt zo krankzinning debiel dat jullie altijd dezelfde mensen aanvallen ? Dat jullie NIETS positief doen voor "onze gemeesnchap".

    Wanneer gaat JAJA die MODS eens vertellen dat BD bestaat uit mensen. NIET uit politieagenten en slaafse gevangenenen.


    Eindelijk hebben we vandaag het echte ware gelaat van sommige MODS kunnen zien.


    @JAJA en CREW :

    Wanneer gaan jullie ook eens luisteren naar jullie bloedeigen heel goedmenende leden i.p.v. jullie BD te laten aansturen en vergallen door overspannen, mods van , sorry, heren van een bedenkelijk laag niveau ?


    Hierbij neem ik definitief afscheid van BD.

    Het ware mooie tijden.
    Maar de appel is van binnenuit rot geworden.

    Skitch
    deze aantijgingen vragen toch echt om nadere uitleg Skitch...

    Comment


    • #3
      Re: Wat gebeurt er hier ?

      jongens jongens en meiskes aub laat ons daar met stoppen, en daarmede bedoel ik aan beide zijde van het net ... laat ons zoveel mogelijk doen wat toegelaten is en laat ook eens een vergissing toe die nadien rechtgezet wordt. De spons erover liefst. Dergelijke uitlatingen van om het even wie of wat doen de goede naam van BD niet goed hé. Laat het ons zo houden.

      Comment


      • #4
        Re: Wat gebeurt er hier ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Plofkop
        deze aantijgingen vragen toch echt om nadere uitleg Skitch...
        Nochtans,

        Sommige MODS zijn zodanig vlug van begrip dat ze geen nadere uitleg hoeven...


        Skitch


        Byeeeeeeeeeeeeeeeee
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

        Comment


        • #5
          Re: Wat gebeurt er hier ?

          Als iedereen van BD wegloopt valt hier binnen de korste keren niets interessants meer te lezen of bij te leren...

          Vecht een robbertje of trek eens aan mekaars haar, dat lucht op, en daarna terug interessante dingen posten zodat ik hier iets kan leren!
          Last edited by Gégé; 2 oktober 2004, 01:34.
          450D en wat prullen

          Comment


          • #6
            Re: Wat gebeurt er hier ?

            En als de Crew nu eens probeert een verhelderend gesprek te "regelen" met de moderators en de "ontevreden" BD-ers. Want zoals het nu is is toch echt niemands bedoeling denk ik.

            Groeten, Jan.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #7
              Re: Wat gebeurt er hier ?

              Ik nog maar recentelijk lid bij de BD.
              Na het bezoek van diverse sites heb ik moeten vaststellen dat de site van BD de meest interessante was.
              Waarom ?
              Deze site sprak mij aan, viel dadelijk in de smaak, en vond dat er gemoedellijke sfeer hing.
              Nu dagdagelijks dat ik de site bezoek moet ik vaststellen dat het tussen enkele van jullie niet goed botert.
              Hoe oud zijn jullie geworden ?
              Het ligt niet in mijn bedoeling jullie diverse aantijgingen en discutionele problematiek te veroordelen, doch ik heb dagelijks te maken met zulke verwoordingen en verwijten.
              Ik kan alleen maar concluderen dat een dergelijke aanpak volledig uit den boze is geenszins zal resulteren in een voor jullie afdoende oplossing.
              Als neutrale buitenstaander, en persoon die voor een zachtaardige bemiddeling opteert, kan ik niet anders dan voorstellen dat jullie aan tafel gaan zitten en de problemen proberen op te lossen, om also deze van de baan te helpen.
              Ik zou zelfs durven voorstellen, laat jullie standvastigheid en stijfkoppigheid ter zijde, en overleg.
              Ik zou een dergelijk forum, en mijn respect gaat uit naar de diverse creatoren van deze site, toch niet gebruiken om jullie onderlinge misverstanden uit te vechten, met het gevolg dat deze site teloor zal gaan, en de hele opzet van deze site te kelderen.
              Een goed gesprek doet meer wonderen dan verscheidene mails zonder gevoel.
              Meer nog, beroepsmatig kan ik vaststellen dat alle problemen voor 99% opgelost worden. Het overige percentage krijgt een hartaanval en overlijdt.
              Dus waar een wil is is een weg, maar uiteraard zal enkel een positieve geest zegevieren, en probeer respect te hebben voor eenieders mening.
              Mijn wens is dat de site gered zal worden van de teloorgang.

              Yvan
              Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

              Comment


              • #8
                Re: Wat gebeurt er hier ?

                Mooi gezegd!!

                Comment


                • #9
                  Re: Wat gebeurt er hier ?

                  er zijn er hier toch die zich serieus belachelijk maken ,zulle ...
                  eerst een 2 tal maanden geleden waarschijnlijk boos al zijn threads en replys verwijderen ,
                  dan vanacht difinitief afscheid nemen van BD en weer de
                  openingsthread verwijderen die vanacht geopend was en die ik nu via quote kan lezen , en dan met hangende pootjes binnen de week weer terugkeren ?
                  De dag dat ik zeg fini ,is het fini

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wat gebeurt er hier ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door pierewiet
                    er zijn er hier toch die zich serieus belachelijk maken ,zulle ...
                    eerst een 2 tal maanden geleden waarschijnlijk boos al zijn threads en replys verwijderen ,
                    dan vanacht difinitief afscheid nemen van BD en weer de
                    openingsthread verwijderen die vanacht geopend was en die ik nu via quote kan lezen , en dan met hangende pootjes binnen de week weer terugkeren ?
                    De dag dat ik zeg fini ,is het fini
                    Och, ik denk dat er de laatste dagen wat te veel emotioneel gereageerd is en dan zeg/schrijf je wel eens dingen waar je 2 seconden later al weer spijt van hebt. Ik denk dat het het beste is dat de betrokkenen eerst eens even tot rust komen, en binnen een weekje of zo proberen om tot een constructief gesprek te komen. Ik weet het, 99% van de bezoekers vindt hier nog WEL zijn ding en komt hier nog WEL graag, dus we mogen heel het voorval niet dramatiseren, maar langs de andere kant zou het toch leuker zijn dat die 1% er binnenkort ook nog bij hoort. Meningsverschillen moeten kunnen, als we er achteraf maar sterker uitkomen. Niet?
                    NaXX

                    Comment

                    Working...
                    X