Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overdracht Windows naar Apple

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Overdracht Windows naar Apple

    Familieprobleem: Ik fotografeer en bewerk mijn foto's al heel mijn leven met een Canon en die opnames bewerk ik daarna met PS CS 6. Prima. Maar...wat doet mijn jeugd nu zij zitten allemaal met hun Apple machientjes te spelen. Ze vragen wel dat Opa alles voor hen fotografeert en netjes afdrukt. Maar daar wil ik mee stoppen. Ik wil hen wel alles digitaal bezorgen zodat ze het zelf kunnen laten afdrukken als ze willen. Maar, zowel de kinderen als de kleinkinderen hebben allemaal ofwel een I-Pad ofwel een I-phone en ik doe alles op mijn Windows 10. Een stick overdracht of een We Transfer zijn ze blijkbaar ook niet mee gediend ze willen dat aangeleverd krijgen op hun Apple machientje zodat ze kunnen delen en op internet zwieren of afdrukken in een centrale.
    Vraag: Hoe krijg ik op een eenvoudige manier een "map met afbeeldingen" uit mijn Verkenner tot bij hen op hun "Apple tijdlijn", want dat weten zij dan ook weer niet.

  • #2
    Re: Overdracht Windows naar Apple

    Een iPad of iPhone zonder Mac? Dat zou te ge-Mac-kelijk zijn zeker?
    In zo'n geval: foto's parkeren op een server en hen de link sturen. Of via de mail, eventueel via WeTransfer.

    Trouwens, wat is een Apple tijdlijn?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Overdracht Windows naar Apple

      Icloud voor windows installeren op de PC en zo kan je makkelijk de foto's op alle toestellen plaatsen, ipad, iphone en windows pc
      Heel makkelijk werken !

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Overdracht Windows naar Apple

        Of via een andere cloud service... er zijn er genoeg (dropbox, Gdrive,....)
        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
        Website - 500px - Instagram

        Comment

        Working...
        X