Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op de Rivier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op de Rivier

    Tijdens de regen





    F11 ISO400 S1/250 151MM

    Update



    Last edited by Pbj; 3 april 2018, 13:10.
    Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
    www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

  • #2
    Re: Op de Rivier

    goed gevuld beeld. De kracht van dat beest komt goed tot uiting. Jammer dat de uitlaatgassen niet donkerder waren, nu was mijn eerste indruk dat het regendruppels op de lens waren (sorry, misleid door uw "Tijdens de regen")
    Persoonlijk zou ik zijn agressieve kracht nog accentueren door het rood feller te maken. ik zou de rechter rand wat inkorten om die halve zwarte buis (in het midden ) weg te hebben. Puristen zouden ook de vogel (?) weghalen die boven de vijfde kraan van rechts vliegt.
    Mooie actiefoto.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Op de Rivier

      Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
      goed gevuld beeld. De kracht van dat beest komt goed tot uiting. Jammer dat de uitlaatgassen niet donkerder waren, nu was mijn eerste indruk dat het regendruppels op de lens waren (sorry, misleid door uw "Tijdens de regen")
      Persoonlijk zou ik zijn agressieve kracht nog accentueren door het rood feller te maken. ik zou de rechter rand wat inkorten om die halve zwarte buis (in het midden ) weg te hebben. Puristen zouden ook de vogel (?) weghalen die boven de vijfde kraan van rechts vliegt.
      Mooie actiefoto.
      Bedankt voor de reactie .
      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

      Comment


      • #4
        Re: Op de Rivier

        Leuke uitvoering!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Op de Rivier

          Ik had hem vooraan wat meer ruimte gegeven (vaarrichting). Klassieke kritiek, ik weet het.

          Comment

          Working...
          X