Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In een hoekje met een boekje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] In een hoekje met een boekje

    Het Hof van Busleyden is een nieuw museum dat deze zomer zijn deuren opent in Mechelen. Voorlopig toont men er een tijdelijke expositie en daarbij is het nog perfect mogelijk op je gemak het bijhorende gidsje te lezen.
    Voor dit sfeerbeeld stond mijn LX100 weer eens in de vierkante 'Instagram-stand'. Gezien de vele schilderijen van oude meesters mag in de expositieruimte zelf niet gefotografeerd worden.


    Last edited by Laurens; 8 april 2018, 15:09.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

  • #2
    Re: In een hoekje met een boekje

    Mooie interieurfoto en de "lezer" maakt het af.
    Ben nog niet in het "vernieuwde" Busleyden geweest maar stel mij de vraag of je ook geen foto's mag maken zonder flits?
    Flitsen kan ik begrijpen zou de verf kunnen aantasten maar zonder lijkt mij toch totaal niet-destructief te zijn.

    Comment


    • #3
      Re: In een hoekje met een boekje

      Aan de ingang staat dat je niet mag flitsen. Aan de receptie vertelde men echter dat fotograferen totaal verboden was. Nogal wat werken zijn in bruikleen en de uitleners hebben dit opgelegd. Het volstaat natuurlijk dat enkele ezels niet weten hoe de flits van hun GSM af te zetten om het verpesten voor de rest van ons.
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

      Comment


      • #4
        Re: In een hoekje met een boekje

        'k Zal één dezer eens een poging ondernemen om hen "wijs" te maken dat fotograferen zonder flits eigenlijk hetzelfde is als gewoon kijken.
        Maar Mechelaars kennende (ben er zelf één) vrees ik wat voor de repliek.

        Comment


        • #5
          Re: In een hoekje met een boekje

          knap beeld, het licht in combinatie met de vierkante compo doen het hem hier voor mij!
          portfolio en workshops:
          https://www.bennybulke.com/

          Comment

          Working...
          X