Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mooiste plekjes aan onze kust voor long-exposure en/of minimalistische foto's ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mooiste plekjes aan onze kust voor long-exposure en/of minimalistische foto's ?

    Hoi iedereen,

    (Niet zo exotisch als sommige van de reizen die ik hier zie)
    Volgende week enkele daagjes aan onze kust met de familie en ik zoek enkele leuke plaatsen om minimalistische en long-exposure foto's te nemen.

    Iemand suggesties ?

    Alvast bedankt voor jullie tips.

    Groetjes,
    B.

  • #2
    Re: Mooiste plekjes aan onze kust voor long-exposure en/of minimalistische foto's ?

    Lombardsijde, pier van Blankenberge, staketsel Nieuwpoort en het beeld in Knokke-Heist aan het surfcenter. Verder heb je nog Beaufort 2018. Mogelijkheden genoeg zou ik zeggen.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Mooiste plekjes aan onze kust voor long-exposure en/of minimalistische foto's ?

      Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
      Lombardsijde, pier van Blankenberge, staketsel Nieuwpoort en het beeld in Knokke-Heist aan het surfcenter. Verder heb je nog Beaufort 2018. Mogelijkheden genoeg zou ik zeggen.
      Nee, dat was het zowat.
      Daarna rest nog een eindeloze rij spuuglelijke hoogbouw bovenop een eindeloze rij vaak bedenkelijke horeca.
      Missschien is er in de zeldzaam overgebleven duinen nog wat te beleven.

      Comment


      • #4
        Re: Mooiste plekjes aan onze kust voor long-exposure en/of minimalistische foto's ?

        Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
        Nee, dat was het zowat.
        Daarna rest nog een eindeloze rij spuuglelijke hoogbouw bovenop een eindeloze rij vaak bedenkelijke horeca.
        Missschien is er in de zeldzaam overgebleven duinen nog wat te beleven.
        Het spijt me dat ik me hier moet bij aansluiten. Al bij al nog een geluk dat de Fransen ons destijds Frans-Vlaanderen hebben afgepakt of het was daar ook van dat. Ik woon zelf op een halfuurtje van Zeebrugge maar ik kom daar NOOIT. In feite moet je kijken vanop zee om te zien hoe schandaleus alles is.

        Comment


        • #5
          Re: Mooiste plekjes aan onze kust voor long-exposure en/of minimalistische foto's ?

          Zelf ga ik ook altijd naar net over de grens met Frankrijk. It 's all about the money in België. In De Panne hebben ze zelfs een betonnen strook gelegd tot aan de grens, vanaf de grens zie je eindelijk wat duinen.
          https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

          Comment


          • #6
            Re: Mooiste plekjes aan onze kust voor long-exposure en/of minimalistische foto's ?

            Op elk plekje aan de kust kan je opnames maken, er hoeft niet altijd een staketsel of pier bij te staan
            Kijk gewoon rond naar de kleine dingen, dingen die eruit springen, dingen die net even anders zijn, je kan je makkelijk enkele dagen amuseren
            Het meest voor de hand liggende zijn uiteraard bovenstaande tips, maar dat hoeft niet altijd
            Het is net een uitdaging om deze bekende objecten niet mee in beeld te nemen ;-)

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Mooiste plekjes aan onze kust voor long-exposure en/of minimalistische foto's ?

              Ok, bedankt voor de tips. Ik kijk zeker even na wat evelynvancky voorstelde.

              (Nu hopen dat 't weer nog wat mee wil... )

              Groetjes,
              B.

              Comment


              • #8
                Re: Mooiste plekjes aan onze kust voor long-exposure en/of minimalistische foto's ?

                Klein vraagje nog... wat is er te zien in Lombardsijde (ik zie niet onmiddellijk iets op de site)...

                Comment

                Working...
                X