Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Joel Meyerowitz

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Joel Meyerowitz

    hallo fotoliefhebbers,

    Voor mijn module fotoanalyse maak ik een bespreking over de Amerikaanse fotograaf Joel Meyerowitz.
    Heb al wat info gevonden, 2 boeken in de bibliotheek, maar zijn er mensen die hier nog meer info over hebben, boeken, besprekingen, interviews,.....
    Alles is welkom, alvast dank bij voorbaat

  • #2
    Re: Joel Meyerowitz

    zoek eens in de catalogus van het FOMU, maak een afspraak om ze in te kijken. Ze hebben er ook een documentatiemap van deze fotograaf met knipsel over.. Normaal stellen ze de map samen met de boeken ter inzage als je boekn opvraagt.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: Joel Meyerowitz

      Oorspronkelijk geplaatst door Luc51a Bekijk bericht
      hallo fotoliefhebbers,

      Voor mijn module fotoanalyse maak ik een bespreking over de Amerikaanse fotograaf Joel Meyerowitz.
      Heb al wat info gevonden, 2 boeken in de bibliotheek, maar zijn er mensen die hier nog meer info over hebben, boeken, besprekingen, interviews,.....
      Alles is welkom, alvast dank bij voorbaat
      Had je de vraag eerder gesteld: er was een overzichtstentoonstelling van de man tot einde januari in de Botanique. Er waren zijn boeken + video te koop. Ik vermoed dat er wel nog een aantal exemplaren beschikbaar zijn.
      Je kan ook zijn website eens bekijken.
      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

      Comment


      • #4
        Re: Joel Meyerowitz

        Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
        Had je de vraag eerder gesteld: er was een overzichtstentoonstelling van de man tot einde januari in de Botanique.
        IK vond dit nog op de website van de Botanique

        Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

        Comment

        Working...
        X