Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mobiele flitser's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mobiele flitser's

    Hi iedereen,

    Ik zoek een topic waar ik bijna zeker van weet dat het bestaat maar niet kan vinden
    Namelijk een topic waar mensen verschillende mobiele flitsers bespreken (profoto B1, elinchrom ELB 400, ezv).

    Kan iemand misschien een linkje hier onder posten en tegen mij vertellen dat jullie een goed werkende zoekfunctie hebben

    Dankjewel alsvast en
    Groetjes
    David

  • #2
    Re: mobiele flitser's

    Oorspronkelijk geplaatst door David87 Bekijk bericht
    Hi iedereen,

    Ik zoek een topic waar ik bijna zeker van weet dat het bestaat maar niet kan vinden
    Namelijk een topic waar mensen verschillende mobiele flitsers bespreken (profoto B1, elinchrom ELB 400, ezv).

    Kan iemand misschien een linkje hier onder posten en tegen mij vertellen dat jullie een goed werkende zoekfunctie hebben

    Dankjewel alsvast en
    Groetjes
    David
    Hoe meer je er nog over weet, hoe gemakkelijker je het terug vind.
    wat weet je er nog allemaal van?
    tijd (datum), aantal berichten ( veel of weinig ) naam van poster(s) .....

    ----> geavanceerd zoeken

    Comment


    • #3
      Re: mobiele flitser's

      nou nee ik heb het nog niet gelezen.
      Maar het kan bijna niet dat het hier nog niet besproken is op het forum.

      Het moet bestaan. Maar als ik geen antwoord krijg hier vergis ik me misschien en dan moet ik het zelf maar opendoen.

      Groetjes
      David

      Comment


      • #4
        Re: mobiele flitser's

        Ben je hier iets mee ? https://www.dpreview.com/videos/8220...or-siros-800-l
        Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

        Comment


        • #5
          Re: mobiele flitser's

          Sorry ik was het topic uit het oog verloren. Maar ja daar kan ik zeker iets mee dankjewel!

          Groetjes
          David

          Comment

          Working...
          X