Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Loupedeck

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Loupedeck

    zijn er hier mensen die reeds met Loupedeck voor LR werken of gewerkt hebben?
    Het lijkt me een interessant ding maar ik zou het ergens in werking willen zien alvorens eventueel aan te kopen.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

  • #2
    Re: Loupedeck

    Denk dat er hier nog niet veel zijn die Loupedeck gebruiken maar op YouTube de naam eens ingeven levert al veel info op.

    Comment


    • #3
      Re: Loupedeck

      ik heb inderdaad al wel wat gezien op you tube maar had het graag toch eens in realiteit gezien.
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Re: Loupedeck

        Misschien eens contact opnemen met deze gebruiker. Hij heeft er onlangs eentje verkocht.

        Comment


        • #5
          Re: Loupedeck

          Ik heb er een, maar gaat morgen retour leverancier. Toetsen reageren niet goed. Je moet in het midden drukken. De c1 toets blijft hangen. En je kunt geen alt toets programmeren voor het regelen van bv het witniveau. Verder de p1 t/m 8 regelaars maken een groot deel van het toetsenbord uit. Maar ik regel nauwelijks alle kleuren apart. Mooi idee. Maar zijn geld voor mij niet waard. Design oogt mooi en stabiel. Maar dat is het dus niet.
          www.dpix.nl event photography

          Comment


          • #6
            Re: Loupedeck

            net vandaag één aangeschaft. Ben eens benieuwd of ik het gewoon wordt. Zie wel over een tweetal maanden want nu wordt het weer te mooi :-)
            Maar wel bedankt voor het reageren.
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment


            • #7
              Re: Loupedeck

              Ik heb er ook eentje. Mag je altijd eens komen testen. Ik ben er niet helemaal positief over, de kwaliteit van het apparaat is niet helemaal naar mijn wensen (knoppen moet je inderdaad in het midden indrukken).
              Ik werk(te) ook met een Behringer xtouch mini icm midi2lr, het apparaat was veel beter gebouwd maar ik vind de loupedeck wel "smoother reageren".

              Comment


              • #8
                Re: Loupedeck

                En ik werk nog geregeld met de Behringer BCR2000 die ik voor een zacht prijsje van Joris818 heb overgenomen Eens je met zo'n controller hebt gewerkt wil je niet anders meer om grote aantallen foto's te bewerken. Heel makkelijk om "te kijken wat het geeft" als je wat aan de schuivers trekt ...

                Comment


                • #9
                  Re: Loupedeck

                  Oorspronkelijk geplaatst door gbex Bekijk bericht
                  En ik werk nog geregeld met de Behringer BCR2000 die ik voor een zacht prijsje van Joris818 heb overgenomen Eens je met zo'n controller hebt gewerkt wil je niet anders meer om grote aantallen foto's te bewerken. Heel makkelijk om "te kijken wat het geeft" als je wat aan de schuivers trekt ...
                  De BRC2000 was (is!) nog steeds een zeer goede controller.
                  Als ik niet zo vaak op verplaatsing moest werken zou ik deze waarschijnlijk nog steeds in gebruik hebben !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Loupedeck

                    Oorspronkelijk geplaatst door Joris818 Bekijk bericht
                    Ik heb er ook eentje. Mag je altijd eens komen testen. Ik ben er niet helemaal positief over, de kwaliteit van het apparaat is niet helemaal naar mijn wensen (knoppen moet je inderdaad in het midden indrukken).
                    Ik werk(te) ook met een Behringer xtouch mini icm midi2lr, het apparaat was veel beter gebouwd maar ik vind de loupedeck wel "smoother reageren".
                    bedankt voor het aanbod Joris maar je zit een beetje uit mijn richting :-)
                    Albums
                    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Loupedeck

                      Ik heb net een behringer X-Touch compact gekocht. Ik moet alles nog instellen, maar de eerste indruk is erg goed. Een erg fijne manier om in lightroom te werken met faders.
                      Nu nog onthouden waarvoor alles dient, ofwel labeltjes kleven [emoji6]

                      Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
                      Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

                      Comment


                      • #12
                        Re: Loupedeck

                        Oorspronkelijk geplaatst door ODB Bekijk bericht
                        Ik heb net een behringer X-Touch compact gekocht. Ik moet alles nog instellen, maar de eerste indruk is erg goed. Een erg fijne manier om in lightroom te werken met faders.
                        Nu nog onthouden waarvoor alles dient, ofwel labeltjes kleven [emoji6]

                        Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
                        Ik heb de xtouch mini vol gehangen met Dynamo labeltjes :-D

                        Comment


                        • #13
                          Re: Loupedeck

                          De x-touch serie lijkt me een mooie oplossing. Wat gebeurt er als je b.v helderheid aanpast en je hierna naar een volgende foto gaat? Wordt bij die foto dan ook de aanpassing gemaakt? Dat wil je natuurlijk niet. Maar de slider staat dan niet meer in de middelste stand. Heb je hiervoor de versie nodig met gemotoriseerde sliders? Gaan die automatisch terug als je naar een volgende foto gaat?
                          www.dpix.nl event photography

                          Comment


                          • #14
                            Re: Loupedeck

                            Oorspronkelijk geplaatst door Joris818 Bekijk bericht
                            Ik heb de xtouch mini vol gehangen met Dynamo labeltjes :-D
                            Bedankt voor de tip, dit ligt inderdaad voor de hand. Ik heb ook zo'n machientje besteld
                            Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

                            Comment


                            • #15
                              Re: Loupedeck

                              Oorspronkelijk geplaatst door scannie Bekijk bericht
                              De x-touch serie lijkt me een mooie oplossing. Wat gebeurt er als je b.v helderheid aanpast en je hierna naar een volgende foto gaat? Wordt bij die foto dan ook de aanpassing gemaakt? Dat wil je natuurlijk niet. Maar de slider staat dan niet meer in de middelste stand. Heb je hiervoor de versie nodig met gemotoriseerde sliders? Gaan die automatisch terug als je naar een volgende foto gaat?
                              Bij de X touch compact zijn de sliders 'motorized'. Dit wil zeggen dat ze automatisch terug op de nulstand gaan wanneer je naar een volgende of vorige foto gaat (tenzij je deze al bewerkt had, bv op exposure op -1: in dat geval gaat de slider naar deze waarde). Zoek maar eens op youtube naar een review met Midi2LR, daar zie je de sliders bewegen.
                              Bij de niet gemotoriseerde toestellen ga je inderdaad zelf weer naar nul moeten schuiven.
                              Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

                              Comment

                              Working...
                              X