Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pRIJS NIEUWE LENZEN

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pRIJS NIEUWE LENZEN

    Denk dat ze hier in Belgie en Nederland niet goed wijs zijn, prijzen van de lenzen schieten de hoogte in, niet te doen. Ik zal wel eens kijken op het net weet zeker dat daar veel goed koper zullen zijn.

  • #2
    Re: pRIJS NIEUWE LENZEN

    Verklaar je eens nader, naar wat soort objectieven zit je te kijken en welke prijsstijging(en) zie je daar dan in? En weet je zeker dat je dan geen appels met peren zit te vergelijken?

    Comment


    • #3
      Re: pRIJS NIEUWE LENZEN

      een canon 17-55mm f/2.8 een week eerder +/- 729€ nu 929 € een 24-70mm f/2.8 1700 € nu 2049€ en gaat zo maar verder en zo wel konijnenberg als cameranu.nl, kamera expres,

      Comment


      • #4
        Re: pRIJS NIEUWE LENZEN

        Oorspronkelijk geplaatst door Franky S Bekijk bericht
        een canon 17-55mm f/2.8 een week eerder +/- 729€ nu 929 € een 24-70mm f/2.8 1700 € nu 2049€ en gaat zo maar verder en zo wel konijnenberg als cameranu.nl, kamera expres,
        Art & Craft ook

        Comment


        • #5
          Re: pRIJS NIEUWE LENZEN

          Sommige zijn inderdaad serieus in prijs gestegen. Ik had het ook al gemeld voor camera's vorige week http://forum.belgiumdigital.com/f9/s...on-557562.html
          Ik had toen een vermoeden dat het eventueel een gevolg kan zijn van koerswijzigingen t.o.v. de Euro, maar blijkbaar niet....
          Ook voor de body's is er een stevige prijsstijging doorgevoerd.
          Ik weet wel niet of het wel het goede moment is als je ziet waar Fuji en Sony nu mee naar buiten komen.
          Nu ja, ze doen maar. Maar de tijd dat je gebonden was door uw lenzen is wel niet meer van toepassing. Er bestaan genoeg adapters om Canon lenzen te gebruiken op gelijk welke mirrorless (en zeker voor Fuji en Sony), met het voordeel van een nauwkeuriger AF (geen Micro Focus Adjust toestanden meer) en soms ook nog IBIS.
          Ik heb in elk geval mijn intentie om de 85 1.4 L IS aan te schaffen even in hold gezet ...
          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

          Comment


          • #6
            Re: pRIJS NIEUWE LENZEN

            Oorspronkelijk geplaatst door Franky S Bekijk bericht
            Denk dat ze hier in Belgie en Nederland niet goed wijs zijn, prijzen van de lenzen schieten de hoogte in, niet te doen. Ik zal wel eens kijken op het net weet zeker dat daar veel goed koper zullen zijn.
            mOET JE ZEKER DOEN

            Denk je nu echt dat het zich beperkt tot Be en Nl? Die gaan niet autonoom beslissen even de listprijzen te gaan verhogen om even gezellig duurder te gaan worden dan de rest van de wereld.

            Comment


            • #7
              Re: pRIJS NIEUWE LENZEN

              Ik volg Fuji en denk niet dat daar al prijsstijgingen zijn.
              https://www.facebook.com/ief.delaender - http://www.iefdelaender.com - http://500px.com/iefdelaender

              Comment


              • #8
                Re: pRIJS NIEUWE LENZEN

                Oorspronkelijk geplaatst door Ief Bekijk bericht
                Ik volg Fuji en denk niet dat daar al prijsstijgingen zijn.
                Ik volg ook ... die zijn verdomd goed bezig
                Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

                Comment


                • #9
                  Re: pRIJS NIEUWE LENZEN

                  Canon heeft zijn prijzen ook goed aangepast de ene lens van 229 naar 289 euro de andere van 499 naar 548 euro . prijzen in febr en de prijzen van een week geleden .

                  Comment


                  • #10
                    Re: pRIJS NIEUWE LENZEN

                    In Duitsland is de prijs stabiel.
                    1700 euro voor de Canon 24-70 2.8 L II
                    En dit is al een jaar die prijs.


                    Ik denk dat de invoerders zich weer rijk willen spelen. Altijd al een gevoelig probleem geweest in Vlaanderen en Nederland. Kunst is om verder te kijken dan je neus lang is.

                    Comment


                    • #11
                      Re: pRIJS NIEUWE LENZEN

                      Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
                      Sommige zijn inderdaad serieus in prijs gestegen. Ik had het ook al gemeld voor camera's vorige week http://forum.belgiumdigital.com/f9/s...on-557562.html
                      Ik had toen een vermoeden dat het eventueel een gevolg kan zijn van koerswijzigingen t.o.v. de Euro, maar blijkbaar niet....
                      Ook voor de body's is er een stevige prijsstijging doorgevoerd.
                      Ik weet wel niet of het wel het goede moment is als je ziet waar Fuji en Sony nu mee naar buiten komen.
                      Nu ja, ze doen maar. Maar de tijd dat je gebonden was door uw lenzen is wel niet meer van toepassing. Er bestaan genoeg adapters om Canon lenzen te gebruiken op gelijk welke mirrorless (en zeker voor Fuji en Sony), met het voordeel van een nauwkeuriger AF (geen Micro Focus Adjust toestanden meer) en soms ook nog IBIS.
                      Ik heb in elk geval mijn intentie om de 85 1.4 L IS aan te schaffen even in hold gezet ...
                      Wel exact hetzelfde idee hier. Ik was volop aan het uitkijken naar de 85 1.4 of 1.2 maar met het uitkomen van de Sony A7M3 ben ik hiervoor gegaan. Dat glas zal dan maar wat langer wachten worden maar dat neem ik er graag bij. Heel benieuwd wat dit gaat geven....

                      Groetjes, Marchristan.

                      Comment


                      • #12
                        Re: pRIJS NIEUWE LENZEN

                        Oorspronkelijk geplaatst door Marchristan Bekijk bericht
                        Wel exact hetzelfde idee hier. Ik was volop aan het uitkijken naar de 85 1.4 of 1.2 maar met het uitkomen van de Sony A7M3 ben ik hiervoor gegaan. Dat glas zal dan maar wat langer wachten worden maar dat neem ik er graag bij. Heel benieuwd wat dit gaat geven....

                        Groetjes, Marchristan.
                        Als het iets minder lichtsterk mag zijn is de Sony 85 1.8 een betaalbaar alternatief. Deze lens krijgt heel goede kritieken en is , zeker naar Sony normen, niet duur. Bvb : https://www.slrlounge.com/lens-revie...ed-powerhouse/
                        Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

                        Comment


                        • #13
                          Re: pRIJS NIEUWE LENZEN

                          wss komt er dan binnenkort een cashback aan. vaak gaan de prijzen vooraf omhoog. gelukkig dat ik al het gerief heb wat ik van doen heb.
                          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                          Comment


                          • #14
                            Re: pRIJS NIEUWE LENZEN

                            Ik volg al een tijdje de prijzen in China en ook daar zijn de prijzen sinds vorige maand gestegen. Een voorbeeldje : De canon 100-400 stond een poosje terug rond de 1325 euro en nu is deze gestegen rond de 1500 euro. Dus ook in China zijn de prijzen gestegen. Heeft dus niks met cash back te maken.

                            mior
                            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                            Comment

                            Working...
                            X