Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EUROPA, voor de liefhebbers van mooie muziek en zonsondergangen aan zee.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • EUROPA, voor de liefhebbers van mooie muziek en zonsondergangen aan zee.

    Eerst wat geduld en dan begint de pracht.
    Of anders moet naar de koers kijken.

    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: EUROPA, voor de liefhebbers van mooie muziek en zonsondergangen aan zee.

    Soms vraagt een mens zich af hoe iemand zo'n prachtige muziek uit zijn mouw kan schudden hé!
    En dat niet één keer, maar zovele prachtige dingen heeft die kerel gemaakt!
    Zelfs z'n covers zijn soms beter dan het origineel.

    Een paar jaar geleden zag ik hem nog live in Brussel.
    Kippenvel!
    Het schijnbaar gemak waarmee hij die snaren plukt, de manier waarop hij door z'n eigen muziek ontroerd wordt terwijl hij speelt.
    Fantastisch gewoon.
    Last edited by dréten; 2 maart 2018, 11:50.

    Comment


    • #3
      Re: EUROPA, voor de liefhebbers van mooie muziek en zonsondergangen aan zee.

      Dré, je moet op YT eens zoeken naar zijn optreden in Montreux in 2011, ah wat zalig.
      Ben altijd al fan geweest van zijn muziek en hoe meer ik het beluister hoe liever ik het hoor denk ik.
      Ben wel zot van elektrische gitaren moet ik zeggen en eigenlijk meer blue's, maar Santana is een klasse apart.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: EUROPA, voor de liefhebbers van mooie muziek en zonsondergangen aan zee.

        Verder dan op een externe HD hoef ik daarvoor niet te zoeken, Red Falcon 😉

        Comment


        • #5
          Re: EUROPA, voor de liefhebbers van mooie muziek en zonsondergangen aan zee.

          Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
          Soms vraagt een mens zich af hoe iemand zo'n prachtige muziek uit zijn mouw kan schudden hé!
          En dat niet één keer, maar zovele prachtige dingen heeft die kerel gemaakt!
          Zelfs z'n covers zijn soms beter dan het origineel.

          Een paar jaar geleden zag ik hem nog live in Brussel.
          Kippenvel!
          Het schijnbaar gemak waarmee hij die snaren plukt, de manier waarop hij door z'n eigen muziek ontroerd wordt terwijl hij speelt.
          Fantastisch gewoon.
          Ik heb hem in de jaren 80 nog wel eens anders gezien in het voorprogramma van Bob Dylan (in Schaarbeek).
          Concert in de gietende regen en Carlos had er geen zin in, dat was overduidelijk.
          Mijn slechtste concert ooit.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment

          Working...
          X