Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Driehoeksarchitectuur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Driehoeksarchitectuur

    In de Balkanlanden kregen de architecten veel driehoeksmeetkunde




    nabewerking opnieuw gedaan ifv de feedback (die trouwens geapprecieerd wordt)
    Last edited by Belbeyl; 21 februari 2018, 23:13. Reden: update nav feedback

  • #2
    Re: Driehoeksarchitectuur

    Toffe compo, zeer interresante plek, maar ik mis beetje de juuste contrasten die de foto diepte kunnen geven, het is nog teveel hetzelfde grijs, op de punten vd driehoeken heb je halo's
    Dus de nabewerking zou beter kunnen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

    Comment


    • #3
      Re: Driehoeksarchitectuur

      Dag bulke41,
      Ik heb de nabewerking nog eens opnieuw gedaan ifv van je opmerkingen die zeer welkom zijn.
      De halo's werden bewust in de eerste versie gelaten aangezien ze de vormen van het gebouw extra accentueren.
      Maar ik sta open voor andere meningen, en ben steeds bereid hier op in te spelen
      Is de update een meerwaarde voor jou of niet?

      Comment


      • #4
        Re: Driehoeksarchitectuur

        Hoe de nabewerking van je foto in mekaar zit heb ik het gissen naar maar ze kan idd beter. Gezien de halo fouten in je eerste beeld gok ik op één of andere plug-in maar alla.
        De nieuwe versie heeft een gebrek aan opscherpen. De eerste was veel beter.
        In de nieuwe versie zie ik nog steeds de sporen van een vuile sensor - veel minder weliswaar - maar zoiets is toch makkelijk te verwijderen, neen?
        Je ben in je haast een stukje rechts (kabel?) weg te klonen in vergelijking met je eerste foto.
        De meest storende of prominente stukken halo heb je eveneens proberen te verdoezelen met een soort dodge/burn functie die wel duidelijk zichtbaar is.
        Mijn conclusie: versie 1 is beter en als je omzichtiger te werk gaat - ik ga er van uit dat het nu gebeurd met een plug-in - kan je meer uit je foto halen in PS.
        My 2 cents.

        Mvg,

        Tjerri

        Comment

        Working...
        X