Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

C stand statief met boom arm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • C stand statief met boom arm

    Ik ben op zoek naar een degelijk statief voor in de studio. Deze zou ook een boom arm moeten hebben zodat ik wat meer flexibiliteit heb. Na wat research lijkt me de zgn. C-stand statief een degelijke oplossing. Ik zou ook opteren voor een versie met wielen. Heeft er eventueel iemand ervaring met deze of een bepaald type dat jullie aanraden? Bedankt alvast voor jullie eventuele reacties. Groetjes Marchristan.

    Groetjes, Marchristan.

  • #2
    Re: C stand statief met boom arm

    Ik gebruik een ELINCHROM polystand. Daar staan standaard wieltjes onder en kan makkelijk samengevouwen worden.
    Vermoedelijk zijn er goedkopere alternatieven maar ik ben tevreden over ELINCHROM in het algemeen.
    Schaf eventueel een tegengewicht aan om te vermijden dat de boomstand langs de lampkant naar beneden dondert.
    mvg,
    Patric

    Comment


    • #3
      Re: C stand statief met boom arm

      Oorspronkelijk geplaatst door Patric_M Bekijk bericht
      Ik gebruik een ELINCHROM polystand. Daar staan standaard wieltjes onder en kan makkelijk samengevouwen worden.
      Vermoedelijk zijn er goedkopere alternatieven maar ik ben tevreden over ELINCHROM in het algemeen.
      Schaf eventueel een tegengewicht aan om te vermijden dat de boomstand langs de lampkant naar beneden dondert.
      mvg,
      Patric
      Bedankt voor je tip Patric. Dit kende ik nog niet en lijkt me ook een mooie oplossing. Ga ik zeker verder bekijken. Jammer dat er voor de rest nog geen reacties zijn. Zal niet zo veel gebruikt worden, denk ik dan...

      Groetjes, Marchristan.

      Comment

      Working...
      X