Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

***********

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ***********

    Ik weet niet of dit hier in dit topic past, maar ken er iemand de site ***********. be?

    Is deze betrouwbaar?

  • #2
    Re: ***********

    Daar gaan we weer..... de eeuwige discussie over het wel dan niet betrouwbaar zijn van `foto gerelateerde` web-shops.
    Zoek de topics op dit forum eens af op neushoorn en gij zult uw oordeel kunnen vellen.

    Comment


    • #3
      Re: ***********

      Ik denk dat er al belletjes moeten gaan rinkelen, na het zien van de sterren.
      Waar een wil is, is een weg
      ---------------------------------

      Comment


      • #4
        Re: ***********

        Die site is hier goed gekend.
        Ver van weg blijven is mijn advies.

        Comment


        • #5
          Re: ***********

          Bedrijven die dit soort praktijken toepassen lijken me eerder mafia dan een eerlijke winkel.

          Zelfde verhaal zoals enkele posts hieronder. Verkoper houdt niet van deze review en wil hem verwijderd hebben anders wordt een dwangsom per dag geeist dat review online blijft. Gezien ik juridisch niet weet waar ik aan toe ben en de review blijkbaar niet zelf kan verwijderen vraag ik aan de moderators om deze post te verwijderen ten laatste tegen maandag 12/2/18 om 18.00 hr
          Aangezien er hier sterretjes staan ipv de naam neem ik aan dat dit forum ook al afgedreigd is.

          Positieve reviews (op fora e.d.) zijn bijna altijd van gebruikers met amper posts.
          Last edited by oermens; 11 februari 2018, 23:36.
          Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

          Comment

          Working...
          X