Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 750D of 760 of een Panasonic Lumix DMC-FZ1000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EOS 750D of 760 of een Panasonic Lumix DMC-FZ1000

    Hallo,
    Ik heb momenteel een Canon EOS 400D met lens SIGMA DC 18-200 1:3.5-6.3 DC.
    De camera heeft veel met me mee gereisd en is aan vervanging toe.

    Nu heb ik al van veel mensen gehoord dat de Panasonic Lumic DMC-FZ1000 zo goed is.
    Ik heb het toestel eens mogen testen op een feestje (binnen), .. en ik was niet meteen verkocht.

    Welke camera zijn jullie geneigd me aan te bevelen ?
    Panasonic Lumic DMC-FZ1000 of toch de Canon Eos 750D of 760D ?

    Ik hou van mooie, felle kleuren én foto moet van goede kwaliteit zijn (ben ik héél gevoelig voor), en misschien wel het belangrijkste, .. ik ben helemaal geen professional (maar maak zeker tijdens onze uitstapjes zéér graag foto's -liefst héééél veel - ik kan dus enkel op het knopke duwen).

    Wat raden jullie me aan ?

  • #2
    Re: Canon EOS 750D of 760 of een Panasonic Lumix DMC-FZ1000

    ik kan dus enkel op het knopke duwen
    wel als je verder niet bereid bent om je verder te verdiepen in het fotografie, dan is de FZ veelzijdiger dan ene 750D / 760D in combi met je huidige objectief.

    Blijf je niet hangen bij het autostandje en knopje drukken, dan komen de 750D / 760D in beeld of iets anders waarbij je de mogelijkheid hebt verscheidene objectieven op te gebruiken.

    Comment


    • #3
      Re: Canon EOS 750D of 760 of een Panasonic Lumix DMC-FZ1000

      Ik heb de FZ1000 2ehands gekocht en er een reisje naar Zuid-Afrika mee gefotografeerd. Opnieuw verkocht wegens twee camera's niet echt nodig want ik heb een Fuji X-T2 met een paar lenzen.
      En morgen koop ik de Panasonic opnieuw (tweedehands) voor een reis naar Indonesië en hou ik hem bij voor volgende reizen en dagelijkse fotografie in het algemeen.