Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het steegje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Het steegje

    Een creatieve poging... gisteren een (heel kortre) stadswandeling gemaakt en vooral geprobeerd om mezelf wat te trainen op compositie. Na enkele jaren fotograferen merk ik nog steeds dat ik, bij het bekijken/beoordelen van mijn foto's nadien op computer, dat ik vaak ontevreden ben van vooral de compositie van vele beelden. Dus ja, oefening baart kunst zeker?

    Ik was op weg naar de Bonifaciusbrug en kwam toevallig voorbij dit steegje, waar het zonlicht net mooi inviel. Beeld gecropped zodat storende elementen niet meer zichtbaar waren (iets waar ik echt meer aandacht aan moet besteden).

    Misschien was het beter geweest als ik in het midden van de weg stond? Maar mij leek het wel iets om dicht bij de muur te staan.

    Benieuwd naar jullie opmerkingen!

    Nikon D750 + Nikkor 50mm 1.4G + Nikkor AF-S 24-120mm F/4.0G ED VR - visit my Flickr! www.flickr.com/flandrach

  • #2
    Re: Het steegje

    Inderdaad, de compositie lijkt mij niet ideaal. Ook staan de gebouwen heel scheef, het huis gaat elk moment op zijn neus vallen. Misschien eens proberen er een vierkante uitsnede van de te maken.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment

    Working...
    X