Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Katrien1957 wint de BD-Challenge van januari 2018: Food. Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Katrien1957 wint de BD-Challenge van januari 2018: Food. Proficiat!

    't Was alweer geleden van mei 2017, maar daar is Katrien1957 weer! Proficiat. Vooraan de 'usual suspects', allen vroegere (en soms ook meermaals) winnaars van de BD-Challenge: Woody04 wordt knap tweede, en tantine derde. Ook MP61 (#4) en stampers (#5) zijn geen onbekenden. Dertig inzendingen in januari en dat is niet slecht voor een vrij moeilijk thema. Weinig echte 'klassiekers' (de food photography uit de 'boekskes'), maar wel vele lekkere dingen. Eentje na een gunstige validatie moeten diskwalificeren wegens 'te zwaar bewerkt'. Denk eraan, mensen, het gaat om een fotowedstrijd, geen bewerkingswedstrijd. Ik doe m'n best om de kleinste afwijkingen op de reglementen te zien, maar ik heb daarbij jullie hulp nodig. Voor de inzenders: fair play, voor de beoordeelaars (vaak ook inzenders): eveneens fair play zeker wat het scoren betreft, maar ook een scherp toeziend oog op alle inzendingen.
    Katrien1957 krijgt van onze sponsor CeWe een kortingsbon van €30,- toegestuurd. Zij zal echter nog even geduld moeten hebben, want ik heb zelf de bonnen nog niet in mijn bezit.
    Mijn gelukwensen gaan zoals gewoonlijk naar alle deelnemers. Ook de allerlaatste in de eindrangschikking heeft een valabele foto ingestuurd, misschien niet direct lekker (of eetbaar in zijn huidige vorm), maar een knappe 'planeet'!

    Voor februari staat het thema 'Kei' centraal. Mag uiteraard ook 'keien' zijn. Daarmee kun je toch al een eind op weg, niet? Maak er maar iets keimoois van!

    PS: vandaag vond ik nog een late inzending voor food photography. Helaas was de termijn verstreken: denk eraan dat de termijn voor inzenden eindigt exact één week voor het einde van de maand. Voor januari was dat de 24ste, maar in februari is dat de 21ste! Haast je dus een beetje.
    (bovendien was de inzending in overtreding met bijna alle andere regels, en dan heb ik het nog niet over zware bewerkingen: signature op foto-dus niet anoniem, archieffoto, beeld van vorig jaar. Vooral voor de eerste deelnemers kan ik niet genoeg benadrukken: lees die reglementen ne keer alvorens je foto te maken! Je vindt ze hier: http://forum.belgiumdigital.com/f13/...nt-540109.html
    Ik wil ook de exif ingesloten in de foto hebben, en niet los bijgevoegd. Bovendien moeten die exifs kloppen: een tijdstip van 11u voormiddag en duidelijk al donker buiten kan niet, en de foto mag ook niet morgen genomen worden en toch vandaag al ingezonden! Dus check de instellingen van je camera.)
    Last edited by LesC; 1 februari 2018, 15:02.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van januari 2018: Food. Proficiat!

    Proficiat Katrien !
    Niettegenstaande die ene 2 van ikweetnietwie ! toch met overschot winnaar, terecht !
    En ik vond dat diene patat beter verdiende
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van januari 2018: Food. Proficiat!

      Proficiat Katrien, supermooie foto al ben ik wel benieuwd hoe deze tot stand is gekomen?

      Comment


      • #4
        Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van januari 2018: Food. Proficiat!

        Van harte gefeliciteerd Katrien

        Mvg Yves.
        What you see is what you get

        Comment


        • #5
          Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van januari 2018: Food. Proficiat!

          Proficiat Katrien1957!
          Zeer verdiend gewonnen, uw foto was direct ook mijn favoriet voor de 1e plaats.
          Grts Woody04

          Comment


          • #6
            Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van januari 2018: Food. Proficiat!

            Proficiat aan alle deelnemers en nu gaan we er nog eens (KEI)hard tegenaan

            groeten St@mpers

            Comment


            • #7
              Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van januari 2018: Food. Proficiat!

              Proficiat Katrien1957 en aan de andere deelnemers voor de deelname.
              Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
              M.v.g. Marc

              Comment


              • #8
                Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van januari 2018: Food. Proficiat!

                Proficiat Katrien en alle anderen! Zaten hele mooie bij vond ik.

                Groetjes, Marchristan.

                Comment


                • #9
                  Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van januari 2018: Food. Proficiat!

                  Gefeliciteerd Katrien en de andere deelnemers
                  Mijn fotowebsite : www.filover.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van januari 2018: Food. Proficiat!

                    Van harte bedankt voor de gelukwensen.
                    Ook een dikke pluim aan alle andere deelnemers, het was een hele mooie challenge met mooi beelden!

                    Groetjes Katrien
                    Groetjes Katrien
                    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                    Comment


                    • #11
                      Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van januari 2018: Food. Proficiat!

                      Katrien wint niet alleen de BD-Challenge van januari 2018; haar foto werd bovendien geselecteerd voor de BD Hall of Fame, week 05 2018:http://forum.belgiumdigital.com/f39/...-a-556784.html
                      Ook daarvoor onze welgemeende gelukwensen!
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van januari 2018: Food. Proficiat!

                        Katrien van harte proficiat je hebt dit knap gedaan

                        Comment


                        • #13
                          Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van januari 2018: Food. Proficiat!

                          Dikke proficiat voor je eerste plaats en voor je HOF! Verdiend! Heel origineel en knap vastgelegd!
                          Ook proficiat aan woody04 en aan alle andere deelnemers!
                          Eerlijkheid duurt het langst!!
                          Mijn website: http://www.degrafon.be/

                          Comment

                          Working...
                          X