Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website BD out

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Website BD out

    Error establishing a database connection

    Dat is het enige dat er op dit moment op de website van BD staat.
    Hopelijk al op de hoogte want contactformulier werkt ook niet.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  • #2
    Re: Website BD out

    Ik krijg hier dezelfde melding, je kan niet inloggen op de homepagina maar via Google geraak je wel op het forum.

    Mvg Yves.
    What you see is what you get

    Comment


    • #3
      Re: Website BD out

      Yep,
      Enkel forum en challenge bereikbaar de rest is niet meer toegankelijk
      De eerste keer lukte het nie maar de tweede keer lukte het van de eerste keer.< Canon 80D > < Canon EF-S 24 mm F2.8 > < Canon 70 - 200 mm F4 L USM> <Canon EF-S 10 -18 mm F/4.5-5.6 IS STM> < Sigma DC OS 17-50mm F/2.8 EX HSM >

      Comment


      • #4
        Re: Website BD out

        Lijkt terug in orde, maar wel langzaam

        Comment


        • #5
          Re: Website BD out

          Hier ook alles terug in orde.Ik merk niet echt een vertraging vanop de tablet
          De eerste keer lukte het nie maar de tweede keer lukte het van de eerste keer.< Canon 80D > < Canon EF-S 24 mm F2.8 > < Canon 70 - 200 mm F4 L USM> <Canon EF-S 10 -18 mm F/4.5-5.6 IS STM> < Sigma DC OS 17-50mm F/2.8 EX HSM >

          Comment


          • #6
            Re: Website BD out

            Hallo,

            Ik heb het enige tijd geleden ook aan de hand gehad, maar was snel weer in orde - zonder echte oorzaak en slechts bij een beperkt aantal mensen.
            "Onderweg" een kinkje ergens in een kabel?
            Ik veronderstel dat nu alles weer normaal werkt?

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #7
              Re: Website BD out

              Op dit moment werkt de site terug.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Website BD out

                Is de laatste tijd al verschillende keren gebeurd.Altijd vrij snel opgelost.
                Via Google kom je dan inderdaad wel op BD.

                Comment


                • #9
                  Re: Website BD out

                  Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
                  Is de laatste tijd al verschillende keren gebeurd.Altijd vrij snel opgelost.
                  Via Google kom je dan inderdaad wel op BD.
                  Wat heeft Google daarmee te maken?
                  Als de website eruit ligt doordat de server/website niet werkt, dan kan men daar op geen enkele manier op, ook niet via Google.
                  Waar men dan bijvoorbeeld wel op kan is het forum, maar daar heeft men Google niet voor nodig ... gewoon naar http:/forum.belgiumdigital.com gaan zal ook wel lukken.
                  Website en forum draaien onafhankelijk van elkaar.
                  Edit: Natuurlijk zal men dat ook via Google vinden, maar het is geen noodzaak om via Google te passeren.
                  Last edited by VerSeg; 25 januari 2018, 09:06.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Website BD out

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Edit: Natuurlijk zal men dat ook via Google vinden, maar het is geen noodzaak om via Google te passeren.
                    Je wil niet weten hoeveel mensen er op mijn site (en op een andere die ik beheer) terecht komen door in Google de volledige URL in te geven (i.p.v. in de adresbalk)

                    BTW, om te controleren of een onbereikbare website er uit ligt of het een lokaal probleem is kan je de URL altijd ingeven op isup.
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

                    Comment


                    • #11
                      Re: Website BD out

                      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                      BTW, om te controleren of een onbereikbare website er uit ligt of het een lokaal probleem is kan je de URL altijd ingeven op isup.
                      LOL [emoji1]
                      This website is under heavy load

                      We're sorry, too many people are accessing this website at the same time. We're working on this problem. Please try again later.

                      Maar aan de foutmelding heeft men meestal ook al veel.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Website BD out

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        LOL [emoji1]
                        This website is under heavy load

                        We're sorry, too many people are accessing this website at the same time. We're working on this problem. Please try again later.

                        Maar aan de foutmelding heeft men meestal ook al veel.
                        Wel komiek. Indien een site al onderuit gaat met enkel zo'n 500 bezoekers ?
                        Er is een tijd geweest waar we met meer dan 4000 online-bezoekers zaten en ik kan me niet herinneren dat er dan problemen waren ...
                        Ah, ja, grats vergeten...
                        Vermoedelijk hebben ze server ge-up-gedated of is het geupdated of upgedated om die processorbug te omzeilen en naar men beweerde kon het gebeuren dat alles trager zou werken.
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • #13
                          Re: Website BD out

                          Probeer dan deze. Dat is de lange URL voor dezelfde site. Net getest en ze werkt.
                          bye, Maurice
                          https://on4bam.com/
                          Nikon D7500

                          Comment


                          • #14
                            Re: Website BD out

                            Bij deze link foutmelding:under heavy load.
                            Vroeger via openingsblad Google op het icoon van BD:vroeger vermelde melding.
                            Nu:geen probleem meer.
                            Bij vroegere situatie,via balk van Google: Belgium digital ingetikt en zo kom ik op de home page,en niet direkt op het forum.(Maar dat moog je niet via Google noemen heb ik geleerd.)5 sec nadien op ikoontje geklikt:foutmelding.5 sec. nadien via de balk OK.
                            terug ikoontje:fout.
                            Blijkbaar een moeilijk te ontwaren kluwen.
                            (Momenteel heb ik dus nu geen probleem meer,en ook gisterenavond niet, en ook deze morgen niet.Paar dagen geleden wel,maar omzeild op de vermelde wijze.)
                            NB:even via Safari op m'n Apple op voorkeurssite geklikt:geen probleem.Ook op de zoekfunctie Belgiumdigital ingetikteen probleem om op de Home-page te raken.
                            Last edited by demuro; 25 januari 2018, 12:07.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Website BD out

                              't Was gisteren bijna overal wat te doen zeker?
                              Wou een pakje online verzenden met Bpost, dat lukte met veel moeite maar betalen online met KBC ging niet.
                              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment

                              Working...
                              X