Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Patrulla Aspa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Patrulla Aspa



    Mvg
    Gert
    Feedback is the breakfast of the champion

    website

  • #2
    Re: Patrulla Aspa

    Aan de titel heb ik niets daar ik dat taaltje niet versta. Het beeld vertoond waaghalzerij een stunt of een bijna ongeval ? Spektakel ruim voldoende om er en boeiend beeld van te presenteren Merk wel een paar schoonheidsfoutjes.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Patrulla Aspa

      Aan de titel heb ik wél iets, want ik heb die mannen al eens eerder hun ballet zien uitvoeren in de lucht. Mooi hoor !

      Ik ben een tijdje geleden bij een vriend gaan vragen waarom mijn foto's zo opvielen tussen de 'betere' airshow- en luchtvaartfoto's. Bleek dat dodge and burn de techniek was die ik kon toepassen op mijn foto's, en sindsien valt dat wel op. Op jouw foto valt het natuurlijk ook op, maar absoluut terecht dat je 't zo hebt aangepakt. Bling bling hoor.

      De schoonheidfoutjes waarvan wordt verondersteld, tel ik perwoonlijk niet mee. Het lijkt mij gemakkelijk om te zeggen dat die er zijn zonder er concreet op te wijzen. Ja, de achterste EC-120 Colibri is niet scherp. Dat kan ook niet wanneer je op een sluitertijd van iets trager dan 1/100 probeert de beweging van de rotor te zien en daarom ook nog eens het eerste toestel moet volgen. Een klein beetje panning is wel nodig. Ook de focus op één toestel vastzetten vereist in het begin wat training.

      Misschien is een schoonheidsfoutje wel dat de rook wat uitgebrand is. Kan mij niet schelen, want wanneer het zo'n donker weer is, is het absoluut niet gemakkelijk om zelfs wat kleur in de foto te krijgen. In die foto zit wél kleur. Veel kleur. Mooi.
      The only time you have too much fuel is when you are on fire

      Comment


      • #4
        Re: Patrulla Aspa

        Oorspronkelijk geplaatst door StevenD Bekijk bericht
        Aan de titel heb ik wél iets, want ik heb die mannen al eens eerder hun ballet zien uitvoeren in de lucht. Mooi hoor !
        Dan heb jij geluk maar je doet het uitstekend zo te lezen ! Ik formuleer gewoon mijn mening op de "foto" en niet op andermans meningen - als dat moest kunnen ?
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Patrulla Aspa

          Proficiat met je HoF!
          Vriendelijke groet, laGrange
          http://lagrange.1x.com
          "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

          Comment


          • #6
            Re: Patrulla Aspa

            Bedankt voor de commentaren!

            Mvg
            Gert
            Feedback is the breakfast of the champion

            website

            Comment

            Working...
            X