Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie weet leuke fotolocatie's antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie weet leuke fotolocatie's antwerpen

    We zouden woensdag graag op stap gaan om te gaan fotograferen , wie weet er leuke locaties waar we nu foto's kunnen nemen ook eventueel binnen locaties tegen dat het regent in een straal van 50 km rond Antwerpen .

  • #2
    Re: Wie weet leuke fotolocatie's antwerpen

    heel de stad Antwerpen is boeiend, begin gewoon te lopen in de oude kern en verplaats je dan naar noord of zuid langs de Schelde en je zal heel veel interessants tegen komen.
    succes
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: Wie weet leuke fotolocatie's antwerpen

      ik zie dat je uit het Waasland komt dus stel ik voor dat je in Melsele op de tram stapt , je stapt af op LinkerOever en loopt met je ogen wijd open naar de voetgangerstunnel, je neemt wat fotokes van de rede voor 't Stad, loopt door de tunnel en als je kaartje dan nog niet vol is of je batterij nog niet leeg is ga je verder met mijn eerste suggestie, in het andere geval wandel je naar de Groenplaats en neem je ondergronds de tram terug naar huis of je gaat eerst nog eens ergens lekker eten
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Re: Wie weet leuke fotolocatie's antwerpen

        Als het te hard regent heb je nog altijd het MAS, centraal station, paleis op de Meir, shopping center op de Groenplaats en als je daar rond bent dan is de renbui ook over en dan kun je verder buiten fotograferen of een bolleke gaan drinken.

        Comment


        • #5
          Re: Wie weet leuke fotolocatie's antwerpen

          Of rij eens bij schemering en donkerte door de haven.
          Neem een statief mee!

          Comment


          • #6
            Re: Wie weet leuke fotolocatie's antwerpen

            Ooit in Doel geweest? Of lag dat niet bij Antwerpen? Dit vond ik hoe dan ook wel indrukwekkend
            Waar een wil is, is een weg
            ---------------------------------

            Comment


            • #7
              Re: Wie weet leuke fotolocatie's antwerpen

              Je kan Doel alleen nog binnen te voet. Je moet de auto achterlaten op ca 1-2 km van het dorp, en dan kan je te voet verder.

              Comment


              • #8
                Re: Wie weet leuke fotolocatie's antwerpen

                Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
                Ooit in Doel geweest? Of lag dat niet bij Antwerpen? Dit vond ik hoe dan ook wel indrukwekkend
                Zowat alle huizen in Doel zijn afgesloten, de enige twee waar je binnen kan zijn compleet geplunderde lege dozen. Het enige dat ik de moeite vond zijn de tekeningen van ROA.
                In Antwerpen kom ik bijna nooit dus ik kan je niet helpen, alleen met slecht nieuws door te zeggen dat de prachtigste locatie wordt gerenoveerd : de handelsbeurs (in urbexmiddens gekend als CDC). Er ben er 5 keer geweest en ook de 5e keer vond ik nog nieuwe dingen...
                Omdat ik daar telkens de sleutel kreeg heb ik in mijn urbextijd toch veel mensen kunnen blij maken...en het is eens wat anders om niet met de schrik te moeten rondlopen voor betrapping.

                Helemaal op het einde vroegen ze 70€ per fotograaf

                Comment


                • #9
                  Re: Wie weet leuke fotolocatie's antwerpen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                  Of rij eens bij schemering en donkerte door de haven.
                  Neem een statief mee!
                  Misschien dat dit met het verlagen van het terreurniveau is verbeterd, maar de afgelopen jaren was dit absoluut niet aan te raden.
                  Grootste deel van de haven was verboden voor fotografie.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wie weet leuke fotolocatie's antwerpen

                    Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                    Zowat alle huizen in Doel zijn afgesloten, de enige twee waar je binnen kan zijn compleet geplunderde lege dozen. Het enige dat ik de moeite vond zijn de tekeningen van ROA.
                    In Antwerpen kom ik bijna nooit dus ik kan je niet helpen, alleen met slecht nieuws door te zeggen dat de prachtigste locatie wordt gerenoveerd : de handelsbeurs (in urbexmiddens gekend als CDC). Er ben er 5 keer geweest en ook de 5e keer vond ik nog nieuwe dingen...
                    Omdat ik daar telkens de sleutel kreeg heb ik in mijn urbextijd toch veel mensen kunnen blij maken...en het is eens wat anders om niet met de schrik te moeten rondlopen voor betrapping.

                    Helemaal op het einde vroegen ze 70€ per fotograaf
                    Ik ben er 8 a 10 jaar geleden ofzo geweest.
                    Waar een wil is, is een weg
                    ---------------------------------

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wie weet leuke fotolocatie's antwerpen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
                      Ik ben er 8 a 10 jaar geleden ofzo geweest.
                      Doel of CDC ?
                      Ik zoek nog altijd naar mensen die er (ook) zijn in geslaagd om op het dak te geraken.
                      Voor mij was het de laatste "urbex"uitstap. Het was voor mij een hele eer om vriend Gils eens aan het werk te zien.
                      Nooit eerder lag de lat zo hoog. Ik geniet er nog elke dag van.

                      Comment

                      Working...
                      X