Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshop CC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photoshop CC

    Zelf pas ik steeds volledig mijn werkruimte aan in PS en slaag deze werkruimte dan op onder een specifieke naam.
    Nu vroeg ik me af of ik deze werkruimte kan kopiëren en bvb op een andere PC hetzelfde instellen, of gewoon als back-up ergens opslaan.
    Iemand een idee of dit lukt en hoe/waar kan ik deze file terugvinden die de instellingen van de werkruimte bevat ?

    Alvast bedankt

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

  • #2
    Re: Photoshop CC

    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Zelf pas ik steeds volledig mijn werkruimte aan in PS en slaag deze werkruimte dan op onder een specifieke naam.
    Nu vroeg ik me af of ik deze werkruimte kan kopiëren en bvb op een andere PC hetzelfde instellen, of gewoon als back-up ergens opslaan.
    Iemand een idee of dit lukt en hoe/waar kan ik deze file terugvinden die de instellingen van de werkruimte bevat ?

    Alvast bedankt

    grts
    Sieg
    Sieg, ik heb mijn werkruimte even abracadabra genoemd en dat toen opgezocht in mijn computer

    Ik vond het hier terug:

    Users/jouwgebruikersnaam/AppData/Roaming/Adobe/Adobe%20Photoshop%20CC%202017/Adobe%20Photoshop%20CC%202017%20Settings/WorkSpaces/abracadabra.psw

    Daar kun je jouw Werkruimte dus ook terugvinden
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Photoshop CC

      Bedankt Jan om dit even uit te zoeken, had ikzelf niet aan gedacht om het op die manier te doen
      Vraag me af of er geen export mogelijkheid is in Photoshop zelf, net zoals de Actions / handelingen die je kunt exporteren om daarna ergens anders te gebruiken

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Photoshop CC

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Bedankt Jan om dit even uit te zoeken, had ikzelf niet aan gedacht om het op die manier te doen
        Vraag me af of er geen export mogelijkheid is in Photoshop zelf, net zoals de Actions / handelingen die je kunt exporteren om daarna ergens anders te gebruiken

        grts
        Sieg
        Volgens mij kan dat niet Sieg.

        Je kunt deze File opzoeken en dan als Back-up bewaren
        http://www.smuttynose.nl

        Comment

        Working...
        X