Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

***********

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ***********

    Iemand ervaringen met bestellen bij deze (web)winkel?
    Het soms wel grote prijsverschil valt ook op (Tamron 24-70mm G2 bvb 320 euro goedkoper dan bij de meeste andere gekende zaken?!)

    Uit reviews kan ik opmaken dat je de levertermijn soms met een hele grote korrel zout dient te nemen. Maar als je geen haast hebt is het prijsverschil toch aanzienlijk. Tenzij ze lenzen in huis halen die de QC standaard voor onze contreien niet halen...

    Grtz,
    Kurt

    EDIT: ik weet niet waarom mijn titel in sterretjes weergegeven wordt. Had misschien beter 'neushoorn' getypt
    Last edited by Kurrrt; 14 januari 2018, 17:20.

  • #2
    Re: ***********

    Vooral doen jong.��

    Comment


    • #3
      Re: ***********

      Ik zou het niet doen. Denk dat er eens gevraagd werd door de desbetreffende firma hun naam niet meer te vermelden op BD. Een afrader, meer ga ik er niet over zeggen.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: ***********

        Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
        Ik zou het niet doen. Denk dat er eens gevraagd werd door de desbetreffende firma hun naam niet meer te vermelden op BD. Een afrader, meer ga ik er niet over zeggen.
        De neushoorn vraagt niet, de neushoorn dreigt en eist.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: ***********

          Persoonlijk zou ik er niet iets kopen Kurt, materiaal komt rechtstreeks uit Hongkong
          Ik zeg niet dat je het materiaal niet geleverd zal krijgen maar wat als er iets scheelt ...
          Er zijn hier wel enkele personen die er reeds iets gekocht hebben, dus dat zit (denk ik) wel goed

          De naam van de firma mag niet meer vermeld worden op BD, teveel negatieve reacties
          Dus als je nu die naam intypt krijg je sterretjes te zien
          Wel een merde voor de natuurfotografen die een opname laten zien van een neushoorn met een Engelse titel

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: ***********

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Vooral doen jong.��

            Ik durf al niet meer met zo'n antwoord

            Bedankt voor de reacties. Is vrij duidelijk.
            Ben deze firma vroeger nooit tegen gekomen als ik eens iets opzocht of vergeleek. Vandaar dat ik het nu in de groep gooi. Het grote prijsverschil deed me er sowieso wantrouwig tegenover staan.

            Grtz,
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: ***********

              Pfff, als ik zo'n kinderachtig gedoe zie van een camerawinkel dan hebben ze iets te verbergen.
              Ik vermoed dat het eerder een zwarte neushoorn zal zijn dan een witte neushoorn

              Comment


              • #8
                Re: ***********

                Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                Pfff, als ik zo'n kinderachtig gedoe zie van een camerawinkel dan hebben ze iets te verbergen.
                Ik vermoed dat het eerder een zwarte neushoorn zal zijn dan een witte neushoorn
                Toen ik hier in een verwijderde thread postte dat hun prijzen wel eens aan grijze import te wijten konden zijn (verschil = BTW) en dat ik het niet vertrouwde hadden ze zelfs de moeite gedaan om mij via mijn blog te contacteren en al direct te dreigen met advocaten en rechtszaken. Zij gaan blijkbaar ook actief achter slechte reviews aan en laten die verwijderen zodat ze beter lijken te scoren. Wat mij betreft mag deze neushoorn volledig uitsterven maar er zullen steeds mensen zijn die alleen de prijs belangrijk vinden zonder rekening te houden met andere zaken.
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • #9
                  Re: ***********

                  Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                  Toen ik hier in een verwijderde thread postte dat hun prijzen wel eens aan grijze import te wijten konden zijn (verschil = BTW) en dat ik het niet vertrouwde hadden ze zelfs de moeite gedaan om mij via mijn blog te contacteren en al direct te dreigen met advocaten en rechtszaken. Zij gaan blijkbaar ook actief achter slechte reviews aan en laten die verwijderen zodat ze beter lijken te scoren. Wat mij betreft mag deze neushoorn volledig uitsterven maar er zullen steeds mensen zijn die alleen de prijs belangrijk vinden zonder rekening te houden met andere zaken.
                  't Ja, en de correcte prijs is ook geen garantie meer. Ik heb een D4s via correct circuit aangekocht. Bij een verkoper (premiumverkoper van NIKON) ben ik aardig opgelicht.
                  Toestel defect, bij die permiumverkoper binnen gebracht en werd door hem NIET naar Procireps gestuurd. Naar één of andere kl**t in Frankrijk die de D4s compleet naar de kl*ten bracht. Uiteindelijk is het toestel door die gast naar een Frans Nikon-repaircentrum gebracht ter herstelling.
                  Uitiendelijk toestel terug maar weet helemaal niet wat er nu werd hersteld. Bij Nikon werd me verteld dat die herstelling geen enkele garantie heeft gezien de aard en ...
                  Bij de Premiumverkoper bloed de neus en komen ze aanwaaien met een prijsofferte van NIKON-repaircentrum in Frankrijk. Helaas voor hen, aan een andere klant(fotozaak) gericht en met een andere foutbeschrijving en andere camerainhoud dan de oorspronkelijke die ik van hem kreeg. DIe oorspronkelijke was een op eerste zicht officiële herstelofferte, maar ze kwam niet van NIKON
                  Zo zie je maar. Ook de prijssetting is geen garantie voor een eerlijke verkoper.

                  Bij NIKON hadden ze nog geen weet van zijn werking en handelen. Na gepuzzel en hulp naar beide zijden, hebben ze me 6 maanden garantie gegeven op de herstelling onder voorwaarde dat bij defect het toestel naar Procireps gebracht wordt.
                  Last edited by Wim.Vanmaele; 19 januari 2018, 12:33.
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #10
                    Re: ***********

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                    't Ja, en de correcte prijs is ook geen garantie meer.
                    Da's de boel omdraaien, hé. Een correcte prijs zegt inderdaad niets maar een lage prijs... daar kan je je altijd vragen bij stellen.

                    Meestal kan je stellen "als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dat meestal ook".
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

                    Comment


                    • #11
                      Re: ***********

                      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                      Toen ik hier in een verwijderde thread postte dat hun prijzen wel eens aan grijze import te wijten konden zijn (verschil = BTW) en dat ik het niet vertrouwde hadden ze zelfs de moeite gedaan om mij via mijn blog te contacteren en al direct te dreigen met advocaten en rechtszaken. Zij gaan blijkbaar ook actief achter slechte reviews aan en laten die verwijderen zodat ze beter lijken te scoren. Wat mij betreft mag deze neushoorn volledig uitsterven maar er zullen steeds mensen zijn die alleen de prijs belangrijk vinden zonder rekening te houden met andere zaken.
                      Komaan zeg, als dat zo zit mag dit best eens aan de oren komen van TA.

                      Comment

                      Working...
                      X