Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prima tours

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Prima tours

    'k Heb er zin in, de categorie 'Transport' de drukst bezochte, de beste met de meeste mogelijkheden aan variëteiten en de interessantste in de veelvuldigheid van opbouwende kritieken is zowat mijn 'paradepaardje' om te plaatsen, alleen moet ik er wel de nodige foto's voor hebben om te plaatsen en naast auto's, vliegtuigen, boten, autobussen, vrachtwagens, fietsen, moto's, kruiwagens, karren, tanks, treinen, traktoren, helikopters en nog andere bewegende objecten is er weinig op de markt te vinden. Amateurfotografen zijn toch echte sukkelaars hé !

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Prima tours

    En nog altijd niemand die mee op de bus springt ? Veel mensen met 'reisziekte' waarschijnlijk ?
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Prima tours

      Tja, ben zo geen vervoerfreak. In deze vind ik het spijtig dat de bus het mooie landschap verknipt. Maar ja, hoe geraak je er anders?
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Prima tours

        Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
        Tja, ben zo geen vervoerfreak. In deze vind ik het spijtig dat de bus het mooie landschap verknipt. Maar ja, hoe geraak je er anders?
        Koning auto is ook aanwezig Evelyn ! Ofwel is het "landschap" ofwel is het "transport", deze heeft de inhoud van beiden. Trouwens ben ik aanhanger en vurig voorstander van het naleven van thema's en categorieën - het scheiden van - anders krijg je een poespas zo een beetje naar het voorbeeld van 'beginnershoek' ook al heeft dat zijn kwaliteiten.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Prima tours

          Geeft een heldere toeristische "touch"

          Comment


          • #6
            Re: Prima tours

            Dank je Eddy, toeristisch transport geeft zoveel mogelijkheden (tot fotografie)
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment

            Working...
            X