Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Haida filtersysteem kopen bij www.haida-filters.be ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Haida filtersysteem kopen bij www.haida-filters.be ?

    Ik vind dat een wat rare site, alles wat ze aanbieden lijkt goedkoper dan elders maar ik zie daar bv al geen variabele nd-filters staan voor het 100mm systeem
    lijkt officieel maar is het dat ook ? Heeft er iemand enige ervaring met dat bedrijf ?

    Groeten, frans
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: Haida filtersysteem kopen bij www.haida-filters.be ?

    Na wat googlen, lijkt de firma ook hetzelfde Btw nr te hebben als Pg Plastics, maar dat verklaard niets, en op whois krijg je dit resultaat,WHOIS Domein resultaten voor haida-filters.be (whois-server whois.dns.be): geregistreerd bij de host One.com. Volgens mij een webwinkel uit een magazijn.
    En geen ervaring met het bedrijf, wel met de filters, en die zijn goed. Maar geen verloop filters, in de 100mm serie, als je dat bedoelt met variabele. maar die bestaan wel in de 100x150mm en passen dus op de 100mm houder, bij Cameranu.nl.aub en grt

    Domain: haida-filters.be
    Status: NOT AVAILABLE
    Registered: Fri Nov 25 2016
    Registrant:
    Not shown, please visit www.dnsbelgium.be for webbased whois.
    Registrar Technical Contacts:
    Name: One.com Hostmaster
    Organisation: One.com A/S
    Language: en
    Phone: +45.46907100
    Fax: +45.70205872
    Email: hostmaster@one.com
    Registrar:
    Name: One.com A/S
    Website: http://www.one.com
    Nameservers:
    ns01.one.com
    ns02.one.com
    Keys:
    Flags:
    Please visit www.dnsbelgium.be for more info.
    https://ggpics.be/

    Comment


    • #3
      Re: Haida filtersysteem kopen bij www.haida-filters.be ?

      ik heb eens een informatie gevraagd bij hen. Ik kreeg vrij snel een gedocumenteerd antwoord van Friso den Boer
      Dit was het adres in de mail
      Prinsenpark - Prinsenweg 9.15
      3700 Tongeren - Belgium
      Lijkt me te vertrouwen, maar heb er zelf niks gekocht.
      Mijn haida spullen komen van Amazon.de of http://www.pro-photoshop.com/
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

      Comment


      • #4
        Re: Haida filtersysteem kopen bij www.haida-filters.be ?

        Bedankt voor jullie info.

        Variabele ND filters voor het 100mm systeem moeten uiteraard langer dan breed zijn,
        ik vind op die site niks terug van die 100x150 mm filters en dat vind ik raar op een site die er zo officieel uitziet.
        Jammer dat Tongeren zo ver is van hieruit, anders ging ik daar wel kopen maar dan zelf ophalen ook
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Haida filtersysteem kopen bij www.haida-filters.be ?

          Friso den Boer heeft blijkbaar meer webwinkels:
          Trendy witte en zwarte plastic glazen en snel thuis! Voor uw evenement, op uw boot of bij het zwembad. Bij ons gaat u voor design en kwaliteit.
          Waar een wil is, is een weg
          ---------------------------------

          Comment


          • #6
            Re: Haida filtersysteem kopen bij www.haida-filters.be ?

            Ik heb daar deze zomer 2 ND-filters (Nano Pro 77mm) gekocht die werden geleverd met de post.
            Correcte service en goed en stevig verpakt.
            Na telefoon met hem en vermelding vd prijzen van pro-fotoshop (Duitsland) heb ik ze aan dezelfde prijs gekregen.
            Betaling deed ik per overschrijving en pas na de levering; werden zelfs geen verzendingskosten aangerekend.
            Zeer tevreden, zowel over de service als de filters.
            Last edited by tcf; 8 januari 2018, 14:07.

            Comment


            • #7
              Re: Haida filtersysteem kopen bij www.haida-filters.be ?

              #tcf : Bedankt, hier heb ik wat aan !
              Frans
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Haida filtersysteem kopen bij www.haida-filters.be ?

                Al mijn Haida spul heb ik bij deze vriendelijke heer aangekocht: http://www.pro-photoshop.com/
                Haida breidt zijn sortiment nog steeds verder uit.
                Je kunt ook Haida producten kopen bij Amazon.de maar die komen toch van bij pro-photoshop.

                FRans, naar het schijnt is werken met een variabele ND filter niet zo eenvoudig. Ik koop die niet ik heb 3 verschillende ND filters en dat volstaat.

                Voor andere lenzen heb ik nog het P systeem van Cokin
                En voor mijn analogg spul heb ik een zeer uitgebreid A systeem.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Haida filtersysteem kopen bij www.haida-filters.be ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  FRans, naar het schijnt is werken met een variabele ND filter niet zo eenvoudig. Ik koop die niet ik heb 3 verschillende ND filters en dat volstaat.
                  Bedankt Luc,
                  Je hebt volkomen gelijk, ik bedoel wel geen variabele ND-filter, dat had ik ooit maar daar krijg je gewoon meer grijs haar van
                  ik bedoelde eigenlijk een verloop-filter
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Haida filtersysteem kopen bij www.haida-filters.be ?

                    Beste Allen,

                    ik werd zopas attent gemaakt op dit artikel op het forum en wil zeker nog wat extra informatie toevoegen. Ikzelf (Friso den Boer) heb van Haida de officiële verdeling van Haida producten in België.

                    Ons magazijn is effectief in Tongeren en iedereen is er (liefst na afspraak) van harte welkom.

                    We zijn de voorraad 2018 nog steeds aan het opbouwen en de site zal eind deze maand alvast een uitgebreider assortiment bevatten.

                    We leveren onze producten gratis aan huis en u kunt tevens steeds ons materiaal gratis testen. Deze service vind ik erg belangrijk, zeker omdat we als Haida nog niet zo bekend zijn als andere grotere spelers.

                    Als er verder vragen zijn over Haida, onze service, of andere zaken, bel me dan even op (0477993699) of stuur een email (info@haida-filters.be), dan helpen we graag verder.


                    Groeten,
                    Friso
                    Last edited by Haida België; 9 januari 2018, 13:57.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Haida filtersysteem kopen bij www.haida-filters.be ?

                      Nu, weten julie dat ook, Bedankt Friso
                      https://ggpics.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Haida filtersysteem kopen bij www.haida-filters.be ?

                        Beste Friso,

                        Ik kocht mijn Haida producten voor dat uw firma bestond (of toch uw Haida afdeling).
                        Ik ben een zeer tevreden Haida gebruiker en hopelijk zullen de prijzen in België dezelfde zijn van Pro Photoshop in Duitsland.
                        Suc6.

                        RF
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Haida filtersysteem kopen bij www.haida-filters.be ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Haida België Bekijk bericht
                          We leveren onze producten gratis aan huis en u kunt tevens steeds ons materiaal gratis testen.
                          Geld dit ook voor de noorden buren?
                          Waar een wil is, is een weg
                          ---------------------------------

                          Comment


                          • #14
                            Re: Haida filtersysteem kopen bij www.haida-filters.be ?

                            Beste RF,

                            De prijzen zijn steeds gelijk aan deze van onze collega's in Duitsland. Ik ben blij dat U tevreden bent van onze producten en als er zaken zijn waar ik mee kan helpen, laat het dan zeker weten.

                            Groeten,
                            Friso

                            Comment


                            • #15
                              Re: Haida filtersysteem kopen bij www.haida-filters.be ?

                              Geachte Heer,
                              Beste Rogier,

                              Ja, het transport is gratis en u kunt ook testmateriaal aanvragen.

                              Groeten,
                              Friso

                              Comment

                              Working...
                              X