Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MP61 wint de BD-Challenge van december 2017. Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • MP61 wint de BD-Challenge van december 2017. Proficiat!

    Het was weer eens even geleden, van september 2015 om precies te zijn, maar MP61 wint opnieuw de BD-Challenge. Het thema was "Vlam" en ik heb inderdaad mooie vlammen en vlammetjes gezien, zodat ik zeker hier thuis aan de Mac een 'warmste week' kon beleven.
    Met bart123 op 2 en stampers op 3 vinden we vooraan nog bekend volk! Proficiat.
    Mijn gelukwensen gaan naar alle deelnemers: zowel diegenen die een foto hebben ingezonden, als diegenen die de foto's een faire score gegeven hebben.
    De winnaar ontvangt zoals gewoonlijk een kortingbon van €30,- van onze sponsor CeWe. Alleen zal-ie ditmaal even geduld moeten hebben, want ik wacht nog op de levering van nieuwe bonnen.

    Voor januari 2018 is er massaal gestemd op het thema "food". Food photography is erg in vandaag de dag, zo populair zelfs dat niemand het kan laten om op restaurant een foto te maken van z'n bordje.
    Maar het is meteen ook één van de moeilijkst disciplines binnen de fotografie, dus ik vermoed dat je hard gaat moeten werken om een echt goed beeld af te leveren.
    Maar in principe kan iedereen het, zelfs met een simpele smartphone.
    Aan de slag dus!

    Ja, tenslotte een gezond en gelukkig 2018 toegewenst aan al m'n trouwe Challengers. Laat ons hopen dat we ook dit jaar mooie opdrachten gaan krijgen en mooie beelden ter beoordeling gaan zien!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: MP61 wint de BD-Challenge van december 2017. Proficiat!

    Proficiat aan alle deelnemers.
    Indien ik ooit nog tot evalueren toe kom weet ik niet. Hangt af van hoe het verder vergaat.
    Wat ik hier wel even kwijt wil.
    het is spijtig steeds weer te moeten vast stellen hoe weinig inventief er sommigen van ons zijn. Bepaalde personen slagen er wonderwel ergens op het internet een voorbeeldfoto te nemen en dat idee bijna volledig na te bootsen.
    Bij deze wedstrijd kreeg ik ook weer een déjà-vu gevoel en jawel bij het struinen naar de vermoedelijke sites vond en zag ik.
    Voor mij is dit of dat geen uitdaging meer. Ga er dan ook niet verder op in gaan.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: MP61 wint de BD-Challenge van december 2017. Proficiat!

      proficiat aan de winnaar en de andere deelnemers ,en bij deze een mooi 2018 gewenst ,ik hoop dit jaar hier meer van de partij te zijn

      Comment


      • #4
        Re: MP61 wint de BD-Challenge van december 2017. Proficiat!

        proficiat @ MP61 en iedereen die deelnam aan deze vlammende challenge

        groeten St@mpers

        Comment


        • #5
          Re: MP61 wint de BD-Challenge van december 2017. Proficiat!

          Proficiat aan de winnaar uiteraard en aan iedereen die de moeite deed om mee te doen.

          En u op naar food, dagelijkse kost of wat anders
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: MP61 wint de BD-Challenge van december 2017. Proficiat!

            Dank jullie wel en ook proficiat aan alle deelnemers voor het deelnemen.

            De uitleg van het maken komt in een ander topic.
            Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
            M.v.g. Marc

            Comment


            • #7
              Re: MP61 wint de BD-Challenge van december 2017. Proficiat!

              Proficiat aan de winnaar! En een pluim aan alle deelnemers die met vuur hebben willen spelen

              Groetjes Katrien
              Groetjes Katrien
              Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

              Comment


              • #8
                Re: MP61 wint de BD-Challenge van december 2017. Proficiat!

                Gefeliciteerd aan MP61!
                Het was ook mijn favoriet van de inzendingen.
                Verder een gelukkig en gezond nieuwjaar aan iedereen gewenst.

                Comment

                Working...
                X