Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony RX100 III of Canon Powershot G7X mkII

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony RX100 III of Canon Powershot G7X mkII

    Hallo,

    Ben ook zoek naar een handzame en compacte fotoapparaat die ook goede mooie fotos kan maken onder iets minder licht in een binnensituatie.
    Zal ook dienen voor op trektochten gezien het relatief lage gewicht ervan.

    Maar ik twijfel tussen een Sony RX100 III of de Canon Powershot G7X mkII
    Beide zitten ongeveer in dezelfde prijsklasse en dezelfde technische eigenschappen.

    Wie heeft met beide ervaringen of kan iets zinnig vertellen over de te maken keuze?

  • #2
    Re: Sony RX100 III of Canon Powershot G7X mkII

    compacte fotoapparaat die ook goede mooie foto's kan maken onder iets minder licht in een binnen situaties
    wel, wie maakt nu de foto? Niet het doos in ieder geval....

    Beide zitten ongeveer in dezelfde prijsklasse en dezelfde technische eigenschappen.
    En hoe zit het dan met de andere - niet technische - zaken, daar al naar gekeken?

    Wie heeft met beide ervaringen of kan iets zinnig vertellen
    Aan ervaringen van anderen heb je niets... en of anderen iets zinnigs kunnen vertellen, wel daar laat ik me verder maar niet over uit.

    Blijft er niets anders over om zelf eens gedegen onderzoek te doen naar je eigen "wat wil IK"
    wat heeft de sony voor de canon?
    wat heeft de canon voor de sony?
    wat heeft doosje y voor op doosje x?

    met alle doosjes kan je fantastische beelden vast leggen, maar niet elk doosje ondersteunt de fotograaf in al zijn willen kunnen!

    Comment


    • #3
      Ik zou nog een derde kanshebber bekijken....namelijk de Panasonic LX100, ook in dezelfde prijsklasse en een nog grotere sensor dacht Ik.....Panasonic komt er als beste uit...

      Last edited by Franciskine; 26 december 2017, 18:59.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Sony RX100 III of Canon Powershot G7X mkII

        Om het wat moeilijker te maken... :-)

        Ikzelf heb de Sony, ben er erg tevreden van.
        http://users.telenet.be/patric/

        Comment

        Working...
        X