Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mini sling-rugzak?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mini sling-rugzak?

    Ik heb tot hiertoe steeds een Lowepro schoudertas gebruikt om mijn camera mee te nemen, maar begin nu soms, na verloop van tijd, toch wat last te krijgen van het gewicht. Ik dacht dus over te stappen naar een slingbag, maar lijk er geen te kunnen vinden die klein genoeg is. Wat moet erin: Canon 750D met 24-105 en een 550EX. Niet meer of minder. Dus een slingbag van pak 20X20X10 cm is voldoende. Merk maakt me ondertussen niet veel meer uit want denk dat Lowepro niet zoiets in zijn gamma heeft. Iemand tips?

  • #2
    Re: mini sling-rugzak?

    Wel als je echt comfortabel gesteld wilt zijn moet je de sling bag niet te crap nemen want vroeg of laat koop je iets bij zn dan mag je toch een grotere kopen.
    Toevallig heb ik sinds vandaag een Lowepro Slingshot 202 AW te koop, eigenlijk ideaal voor uw huidig materiaal. KLIK
    Ik ben al van oudere leeftijd en zo'n rugzak hang je zo op uw rug en als je een foto wilt nemen los je de borstriem en draai zo de sling bag op uw buik en heb je zo het toestel in je hand.
    Ik heb voor mijn Fuji materiaal gisteren een iets grotere gekocht van Vanguard maar Lowepro is toch een stukje betere kwaliteit.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: mini sling-rugzak?

      Ik heb al een Slingshot 200 (en 300 trouwens ook) en het is inderdaad prima kwaliteit, maar zelfs de 100 zou me nog te groot zijn. Het is enkel een zo onopvallend mogelijke (ergo kleine) 'wandel-setup' die ik wil hebben...En inderdaad het sling-concept is perfect voor comfort samen met snelheid...

      Comment


      • #4
        Re: mini sling-rugzak?

        Zou de Manfrotto Advanced Active Sling I (KLIK) niet iets voor u zijn?
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: mini sling-rugzak?

          Bedankt voor de tip. Het komt in de buurt, maar is toch al weer ruim 30 cm groot aan de langste zijde...Ik heb nu ,als test, https://nl.aliexpress.com/item/Caden...311.0.0.WA3moY in bestelling. Mijn statieftas is ook van dit merk en kwaliteit is behoorlijk. Is het niks, kost het ook niet veel...

          Comment


          • #6
            Re: mini sling-rugzak?

            Peak design heeft ook een 10l sling. Thinktank ook. Geen idee hoe die juist noemen. Denk er wel aan dat klein daarom niet synoniem is van draagcomfort

            Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
            A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

            Comment


            • #7
              Re: mini sling-rugzak?

              Hoi,
              Oorspronkelijk geplaatst door crispi Bekijk bericht
              Bedankt voor de tip. Het komt in de buurt, maar is toch al weer ruim 30 cm groot aan de langste zijde...Ik heb nu ,als test, https://nl.aliexpress.com/item/Caden...311.0.0.WA3moY in bestelling. Mijn statieftas is ook van dit merk en kwaliteit is behoorlijk. Is het niks, kost het ook niet veel...
              Ik heb deze ook in bestelling, maar via E-bay. Een paar Euro duurder.
              Ik verwacht ‘m ergens in Januari, dus ben ook benieuwd.

              Comment

              Working...
              X