Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flickr's Top-25 photos of 2017

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flickr's Top-25 photos of 2017

    Wat is een goed foto ?? Hoe dikwijls wordt de vraag gesteld.

    En hoe maak ik een foto dat de meesten aanspreekt ??

    Vaak denk ik - kijken - kijken - kijken. En naar wat - naar de buitengewone foto's.

    Niet dat hier geen goede foto's te vinden zijn - maar er zijn toch hier en da twijfels en opmerkingen.

    en op deze server geef je met een klik op - of het foto bevalt of niet.

    Een van de photo hoste is de Flickr account

    de Top 25 van 2017

    https://www.flickr.com/photos/flickr...16208652/?rb=1

    ------

    De overzicht van verschillende landen

    https://www.flickr.com/photos/flickr...es/page2/?rb=1

    veel plezier bij het bekijken.




    Moest deze Tread niet bij het BD passen dan gelieve te verwijderen - is maar een probeersel.



  • #2
    Re: Flickr's Top-25 photos of 2017

    Prachtige reeks foto's. (the flickr hall of fame )

    Comment


    • #3
      Re: Flickr's Top-25 photos of 2017

      Ga hier zeker naar kijken. Dank voor de tip en de omlijsting van jouw verhaal hier omheen.

      Groet,
      Ruud

      Comment


      • #4
        Re: Flickr's Top-25 photos of 2017

        Heb ze ook al bekeken, zijn prachtexemplaren bij. Misschien is dat een optie voor de toekomst, een like knop of favorietenknop bij de foto's want geef toe, 136 kijkers bij mijn laatste foto en maar 1 reactie..... Dat is weinig stimulerend en op de duur geef je het op om zelf meerdere keren te reageren op foto's.
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #5
          Re: Flickr's Top-25 photos of 2017

          Pareltjes!
          Het valt wel op hoeveel nacht en winterfoto’s er bij zitten.

          Comment


          • #6
            Re: Flickr's Top-25 photos of 2017

            Wil je BD met Flickr vergelijken ?
            Met welke click kan je op Flickr aangeven welke foto je niet bevalt ? die heb ik nog niet gevonden ...
            Op BD is kritiek vaak opbouwend (ik heb niet gezegd altijd) en daar kan je uit leren, Flickr is een applaussite !
            Het zou wel wat jammer zijn moesten er tussen de miljoenen foto's van uit alle hoeken van de wereld toestromen jaarlijks geen 25 goede foto's zouden kunnen gevonden worden.
            Als ik naar explore kijk op flickr valt het mij zelfs op hoeveel mindere foto's daar terecht komen.
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Flickr's Top-25 photos of 2017

              Het is een oud zeer van Flickr dat Explore een 100% automatische selectie is en geen garantie voor kwaliteit (alhoewel het je wel leert "eye catching" foto's te maken, en is dat niet ergens de bedoeling ?).
              Op de BD Hall of Fame is de selectie eerder volgens de regels van de fotoschool.

              Op beide kan je commentaar geven, dus ook kritiek veronderstel ik.

              Dat er nietszeggende (en ongeschikte) foto's op Flickr staan weerhoudt goede fotografen gelukkig niet om er te posten.

              Comment

              Working...
              X