Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oryx

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Oryx


    Ik post normaal meer onder het onderdeel landschappen, maar dacht dat deze misschien beter hier past.
    Deze oryx stond te poseren in de Namibische woestijn, toen we onderweg waren naar Sossusvlei.



    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: Oryx

    Mooie plaat.

    Maar voor mij extra mooi omdat dit wat mij betreft het mooiste plekje is op aarde. Ik kan het niet uitleggen. Terzijde; ik heb het niet over het gekende "rode duinen gedeelte" van Sossusvlei, maar de "achterkant", meer oostelijk. De eerste maal dat ik vanop het plateau de vallei in kwam rijden ben ik gestopt, uitgestapt, en heb ik 15 minuten staan gapen naar dat landschap met bruine rotsheuvels tussen vlaktes met geel gras. dan heb ik mijn kin opgeraapt en ben ik verder gereden.
    http://www.theafricabug.com

    Comment


    • #3
      Re: Oryx

      Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
      Mooie plaat.

      Maar voor mij extra mooi omdat dit wat mij betreft het mooiste plekje is op aarde.
      100% akkoord... Heb al redelijk wat mooie dingen gezien, maar Namibie staat bij mij momenteel ook op nummer 1.
      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
      Website - 500px - Instagram

      Comment

      Working...
      X