Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tuinbeleving+update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Tuinbeleving+update

    Kreeg ze dit jaar moelijker op men voerplaatske in mijn tuin dan vorig jaar ????


    Otigineel
    101217DSC_4288-j-f-bd-web - Copy by Freddy Houtmeyers, on Flickr

    Update; Terug vanaf de basis gestart en iets minder gespeeld met schaduw/hooglichten....denk wel dat ik deze overbelicht had johan ? oeps net ff naar de exif gekeken niet overbelicht dju toch..
    101217DSC_4288 web-up- Copy by Freddy Houtmeyers, on Flickr

    origineel
    101217DSC_4250-bd-web - Copy by Freddy Houtmeyers, on Flickr

    update :terug opnieuw van origineel en betere uitsnede gemaakt ...zijn van die dingen waar ik toch te licht over ga...Het verschil zit hem soms daar nu net in ...
    101217DSC_4250web-up - Copy by Freddy Houtmeyers, on Flickr
    Last edited by freddy69; 13 december 2017, 20:13. Reden: Halo verwijdert + andere uitsnede
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: Tuinbeleving

    De tweede mist een stukje staart wat spijtig is .
    Anders hele mooie kleuren in de BG.
    De eerste heeft, door een foute belichting (en daarna in de nabewerking bijstellen), een serieuze halo. Je had bij die achtergrond en een zwarte vogel moeten overbelichten.

    Beschouw het als opbouwende kritiek Freddy.

    MVG
    Johan

    Comment


    • #3
      Re: Tuinbeleving+update

      De tweede mist een stukje staart wat spijtig is .
      Anders hele mooie kleuren in de BG.
      De eerste heeft, door een foute belichting (en daarna in de nabewerking bijstellen), een serieuze halo. Je had bij die achtergrond en een zwarte vogel moeten overbelichten.

      Beschouw het als opbouwende kritiek Freddy.
      Helemaal niet Johan...leer hier weer uit....je haalt daar twee hekele dingen aan die ik absoluut nog moet aanleren....ben meestal te impulsief ...weet dat ik de eerste foto toch licht moet overbelichten, dacht ook dat ik dit gedaan had...tot dat ik naar de exif keek en dus dju niet dus...
      De tweede foto....ja daar zit het verschil nu tss nen prutser (ik dus) en nen prof eh....ik ga te licht over dit soort dingen waardoor ik ze uit het oog verlies die details en moet daar eens goed gaan opletten.
      Bedankt voor je comment ...hopelijk de update iets beter...maar zoals je me al wel eens eerder vertelde...beter een goede foto te maken dan te moeten corrigeren in postprocessing ...
      https://fredor2.wixsite.com/my-site

      Comment


      • #4
        Re: Tuinbeleving+update

        De tweede is een prachtig plaatje geworden en is af nu !
        De eerste vergeten we gewoon al is die halo bijna weg.


        Johan

        Comment

        Working...
        X