Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dressuur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Dressuur



    Voor eventuele reacties hou ik me aanbevolen...





    Pencils1





    Pencils2





    Pencils3





    Pencils4





    Pencils5



    (Eventueel door te klikken voor een iets scherpere versie)

    Met vriendelijke groet,
    Ruud

  • #2
    Re: Dressuur

    Een mooie kleurrijke reeks, samen met uitgekiende compo's
    Een enkel minpuntje ik heb de indruk dat op pencils3 niet dezelfde instelling van je witbalans is gebruikt en dat vind ik jammer

    Groetjes Katrien
    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

    Comment


    • #3
      Re: Dressuur

      Ha Katrien,


      Goede opmerking, waarvan ik denk dat je gelijk hebt.

      Ga ik binnenkort eens goed onder handen nemen!


      Dank voor je tip en genomen moeite om te reageren,
      Ruud

      Comment


      • #4
        Re: Dressuur

        De DOF verschilt van foto tot foto. (foto 3 en 4 alles scherp, foto 1, 2, 5 duidelijk DOF effect aanwezig)
        Bij de laatste foto is uitgezoomd t.o.v. de voorgaande foto's, waardoor deze een beetje uit de serie valt.

        Comment


        • #5
          Re: Dressuur

          Ha Vue,

          Dank voor je reactie; een beetje laat, maar ik ga natuurlijk toch nog even terug reageren;
          je opmerkingen kloppen, alhoewel ik niet exact weet wat er met DOF bedoeld wordt.
          (Is er überhaupt een woordenboek voor al de afkortingen die soms gebruikt worden op deze site?)
          Het is een klein serietje waarvan ik jaren geleden al met de verschillen in al of niet aanwezige scherpte en grootte heb getwijfeld,
          maar omdat ik deze geplaatst heb (als oud werk) om eens te luisteren naar wat op- en/of aanmerkingen, dank ik je oprecht zeer vriendelijk voor je reactie!

          Zo'n serie "op de tafel" verzinnen is wat mij betreft een kunst apart.
          Toen vond ik het erg leuk om te doen en heb er veel van geleerd.

          Groet,
          Ruud

          Comment

          Working...
          X