Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onderweg naar de ganzenpoot.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Onderweg naar de ganzenpoot.

    Landschap, architectuur of transport? Wist niet goed waar te plaatsen maar vond het uiteindelijk toch best bij transport passen...





    Groeten,
    Geert

  • #2
    Re: Onderweg naar de ganzenpoot.

    Goed belicht, enige wat me beetje stoort zijn de kabels in de lucht die zo net wel net niet te zien zijn (kan ook aan de verkleinde afbeelding liggen). Misschien dat die rond het blauwe uurtje nog iets meer zouden opvallen. Maar is detail :-)

    Zou leuk zijn als er onder de brug nog een voetganger/fietser passeert, maar daar kan je misschien lang op wachten (opnames combineren dan om de trein mee te hebben, anders is t helemaal te zot :-)).

    Comment


    • #3
      Re: Onderweg naar de ganzenpoot.

      Dank voor je reactie. Fijne analyse die je daar gemaakt hebt.
      Die kabels die net niet voldoende zichtbaar zijn had ik ook al opgemerkt, maar mijn ps-kunde is te miniem om deze op te helderen zonder dat ik lelijke vlekken kreeg in de lucht, heb het dan maar zo gelaten. Was ook te laat voor het blauwe uurtje.
      De tram staat er wel degelijk op hoor, alleen valt hij niet zo sterk op.
      En die voetganger, in die 20 minuten dat ik daar stond is er niemand gepasseerd. Ik zou trouwens niet durven vragen om gedurende een halve minuut stil te staan of extreem traag te wandelen, maar de volgende keer kan ik misschien wel zelf figureren.
      Groeten, Geert

      Comment


      • #4
        Re: Onderweg naar de ganzenpoot.

        De tram is wel een minimum aan zichtbaarheid aanwezig, mocht dus ietsje meer zijn. De kabels zijn geen hoofddoel op zichzelf en dus een verwaarloos détail. De doorgang is knap evenals de compo, de kleur behoort tot het tijdstip van de sfeer. Ik kan er van genieten
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment

        Working...
        X