Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Unlimited opslag voor 5€/maand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Unlimited opslag voor 5€/maand

    Voor 5€ kan je ongelimiteerd data uploaden. Wou ik toch effe meegeven.

    Ik heb nu voor 2€/maand 100GB bij google drive. Ik denk er toch aan om nu op backblaze over te schakelen. Zo kan ik mijn volledige harde schijven daarop zetten, nu heb ik enkel een selectie vd beste foto's op google drive staan.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

  • #2
    Re: Unlimited opslag voor 5€/maand

    Denk er ook even aan hoe lang het gaat duren om alles up,te loaden.
    Professionele diensten voor online backup bieden soms de mogelijkheid aan om eerst een hd op,te sturen, en daarna incrementeel te werken.

    Ik vrees ook dat je snel boven de fair use policy van telenet gaat raken als je 1TB of meer wil uploaden.

    Comment


    • #3
      Re: Unlimited opslag voor 5€/maand

      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
      Ik vrees ook dat je snel boven de fair use policy van telenet gaat raken als je 1TB of meer wil uploaden.
      Niet iedereen zit bij TN natuurlijk. Er zijn ook ISP's die echt "unlimited" zijn en met de mogelijkheid om, door de aanpassing van vectoring op VDSL, tot 40Mbit upload te hebben is een grote upload al minder een probleem. Je kan je backups ook spreiden, hé.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #4
        Unlimited opslag voor 5€/maand

        Zelfs al kan men tot 40Mb/s uploaden dan nog zal het gemiddelde ongeveer de helft zijn.
        Op voorwaarde dat die “goedkope” server aan 5€ zo’n snelheid toelaat want voor een belachelijk goedkope prijs een deftige service krijgen daar heb ik toch wat twijfels over.

        Dan heeft men idealiter nog 115 uur nodig per TB data.
        En privé-abonnementen met echte “unlimited” gaat men niet veel tegenkomen ... op papier wel maar doe het eens langere tijd.
        Last edited by VerSeg; 18 november 2017, 19:18.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Unlimited opslag voor 5€/maand

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          En privé-abonnementen met echte “unlimited” gaat men niet veel tegenkomen ... op papier wel maar doe het eens langere tijd.
          Ik heb geen weet van mensen die bij de provider waar ik zit al ooit eens een "verwittiging" gehad hebben voor "te veel" data en dat voor net geen €35/maand. Bij de duopolisten wel.
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment

          Working...
          X