Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jan met de pet.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Jan met de pet.

    [IMG]Jan met de pet by Eddy Meulemans, on Flickr[/IMG]

  • #2
    Re: Jan met de pet.

    Mooi, en met een goed gekozen titel
    Ik veronderstel dat het wat ruizige effect door regeldruppeltjes op de auto veroorzaakt wordt?
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: Jan met de pet.

      Inderdaad Laurens en zijn ruitenwissers waren niet echt een hulp.

      Comment


      • #4
        Re: Jan met de pet.

        Mooi vastgelegd.
        Mvg Philip

        Comment


        • #5
          Re: Jan met de pet.

          Aan deze foto zijn toch wat eigenaardigheden verbonden vind ik. Zo lijkt de wagen enkel op zijn voorste wielen te rijden, de achterste zijn precies ingetrokken. Het onderwerpt lijkt eveneens te zweven ook al zullen de wielen het wegdek wel raken dus een visuele effect (probleem). De presentatie als voor aanzicht is zeker oké en Jan met de pet zit als een directeur achter het stuur, knappe titel en knappe foto
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Jan met de pet.

            Foto is genomen met een 600 mm. telelens Raymond, wat alles samendrukt. Ik doe dit om een egale achtergrond te verkrijgen. De zwevende achterwielen die je ziet zijn de slijklappen van de voorwielen. Bedankt iedereen om te reageren.

            Comment


            • #7
              Re: Jan met de pet.

              Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk bericht
              Foto is genomen met een 600 mm. telelens Raymond, wat alles samendrukt. Ik doe dit om een egale achtergrond te verkrijgen. De zwevende achterwielen die je ziet zijn de slijklappen van de voorwielen. Bedankt iedereen om te reageren.
              Dat dit met een télé is genomen merk je dadelijk met een geoefende blik Eddy, en dat maakt het ook zo leuk, het autootje maakt met zijn 'slijklappen' als wielvervanging een gekke bokkensprong. Een knappe foto man !
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Jan met de pet.

                Knap!

                Comment


                • #9
                  Re: Jan met de pet.

                  hele leuke plaat
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment

                  Working...
                  X