Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

King hiss

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] King hiss


  • #2
    Re: King hiss

    Iemand tips om de zanger nog meer los te laten komen van de achtergrond

    Comment


    • #3
      Re: King hiss

      Hi,

      Voor mij is alles wat links van de rechterarm van de zanger te zien is (dus de linkerkant van de foto) dat wat je aandacht wegneemt van de zanger. Persoonlijk zou ik proberen om dit met een Clone en/of Heal techniek weg te werken.
      Ook de plaats van je Signature zou ik naar de andere hoek verhuizen. Ook dit neemt de aandacht weg vind ik.

      Indien je wenst kan ik het even voor je uitwerken als je me de originele RAW of JPG foto bezorgd.

      mvg.,
      Alex
      [FONT=Century Gothic]Canon EOS 7D Mark II * Canon EOS 40D * EF 24-70mm f/2.8 L USM * EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS * Sigma 70-200mm F2.8 DG OS HSM SPORTS * Sigma TELE CONVERTER TC-2001 * Godox V860II & TT600 * Speedlite 430EX

      Comment


      • #4
        Re: King hiss

        Dank u, ik ga er zelf wel mee aan de slag, ik denk dat ik de rechterkant ook iet donkerder zal maken of toch de hooglichten temperen.

        Comment


        • #5
          Re: King hiss

          Al eens geprobeerd om in LR met een penseel over de zanger te gaan zo lokaal wat aanpassingen te doen. Witte tinten verhogen werkt soms ook in dit soort gevallen


          Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

          Comment


          • #6
            Re: King hiss

            Neen dat had ik nog niet geprobeerd, maar ik zal het eens proberen. dank u

            Comment


            • #7
              Re: King hiss

              Dit is al beter vind ik

              Comment


              • #8
                Re: King hiss

                Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
                Dit is al beter vind ik
                Inderdaad, vind ik ook.
                [FONT=Century Gothic]Canon EOS 7D Mark II * Canon EOS 40D * EF 24-70mm f/2.8 L USM * EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS * Sigma 70-200mm F2.8 DG OS HSM SPORTS * Sigma TELE CONVERTER TC-2001 * Godox V860II & TT600 * Speedlite 430EX

                Comment

                Working...
                X