Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Surfer in tegenlicht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Surfer in tegenlicht

    Vond zelf hier de lichtinval in de golven wel erg mooi.

    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Surfer in tegenlicht

    De actie en het licht vind ik mooi. De kleuren een beetje raar. Vooral het groene achter de surfer zijn voeten. Heeft het met de lichtinval te maken?

    Comment


    • #3
      Re: Surfer in tegenlicht

      Ik ben al een paar keer terug komen kijken. Ik vind de foto knap, maar wat gekunsteld tegelijkertijd. Ik sluit me aan bij de commentaar van comic hierboven.
      www.peterwagemans.be

      Comment


      • #4
        Re: Surfer in tegenlicht

        Bedankt voor de reacties..
        Aan de foto is weinig gekunsteld hoor, buiten hooglicht correcties en schaduwen ophalen geen gekke dingen gedaan.
        Zon staat al redelijk laag aan de horizon, dus het is puur de zon die door de breking van golf heen schijnt..Persoonlijk vind ik dat juist het mooie..De lichtval door de golven heen, en de surfer maakt hier het gat in het schuim waardoor hier dus ook het licht door heen komt.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Surfer in tegenlicht

          knap - mooie actie en heel mooi licht
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Surfer in tegenlicht

            Wauw, mooie plaat! Ik vind het licht en de kleuren juist wel mooi.

            Comment


            • #7
              Re: Surfer in tegenlicht

              Ook ik heb hier problemen met het groen omdat het gekunsteld overkomt ondanks je verdediging Jos. Het resultaat zal dus zo wel zijn maar een gevoel draai je zo maar niet om, iedereen heeft ten slotte gelijk al is het maar een klein beetje
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Surfer in tegenlicht

                Prachtig mag zo aan de muur !!

                Comment


                • #9
                  Re: Surfer in tegenlicht

                  Knappe foto met voor mij ook de kleuren die het hem doen. Altijd bewondering gehad voor die surfers, zo'n mooie sport en levensstijl....

                  Groetjes, Marchristan.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Surfer in tegenlicht

                    Bedankt nog voor de nagekomen reacties..
                    Een foto waarbij de smaken/meningen verdeeld zijn, dat maakt het allemaal interessant.
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment

                    Working...
                    X