Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

burenruzie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] burenruzie

    Af en toe maken vossen ook wel eens ruzie onder mekaar: territoriumruzie? of is het om te bepalen wie de sterkste is?

    DSC_5933 by Raf Strobbe, on Flickr

    ISO 200 200 mm f 4 1/250

    Best bekijken op grotere versie door op de foto te klikken.

    Bedankt voor het kijken en alle commentaren welkom,

    Raf.

  • #2
    Re: burenruzie

    Mooie actie, had de vossen er misschien liever helemaal op gezien. Zaten waarschijnlijke te dichtbij

    groeten Eric
    groeten Eric

    Comment


    • #3
      Re: burenruzie

      Oorspronkelijk geplaatst door TripleF Bekijk bericht
      Mooie actie, had de vossen er misschien liever helemaal op gezien. Zaten waarschijnlijke te dichtbij

      groeten Eric
      Hallo TripleF,

      Neen deze keer zaten ze niet te dichtbij en ik vond het ook niet veilig om er kortbij te gaan zitten. Ik kan de foto eens posten zonder crop waar de vossen er in hun geheel op staan. Maar ik vond deze crop een sterker beeld. We zullen zien wat de anderen ervan denken en dan maak ik misschien een up waar je ze geheel ziet. In elk geval kun je de niet gecropte versie, waar beide vossen volledig opstaan, zien als je op de foto klikt en bij Flickr even gaat bladeren. De twee staan direct na elkaar.

      grts,

      Raf.
      Last edited by muesli; 2 november 2017, 20:19.

      Comment


      • #4
        Re: burenruzie

        Weer zo een knap beeld van de vossen ...spijtig dat de rechter vos van je weggedraaid was...de crop vind ik wel oke denk ook dat die het beeld versterkt ...


        Groetjes
        Freddy
        https://fredor2.wixsite.com/my-site

        Comment


        • #5
          Re: burenruzie

          had die al op je flickr gezien, waar het beeld nog sterker overkomt. ferm !
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: burenruzie

            Ik ben op flickr gaan kijken waar ook het volledig beeld staat.
            Wel, ik kies voor de niet gecorpte versie.
            Iets wat de moeite waard is is veel moeite waard.

            Comment


            • #7
              Re: burenruzie

              Waar is die genomen ? Dierentuin of in t wild ? Linkse lijkt wel n andere soort (soort poolvos ?).
              Canon-man. Concerten en natuur.
              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

              Comment


              • #8
                Re: burenruzie

                Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                Waar is die genomen ? Dierentuin of in t wild ? Linkse lijkt wel n andere soort (soort poolvos ?).
                Hallo Johan,
                Puur in het wild. Het zijn beide poolvossen. De donkere is een wijfje en de andere een mannetje. Ik heb er deze zomer verschillende gezien op tochten langs de kliffen in Newfoundland. Ik heb er dan ook een hele reeks foto's van kunnen nemen. En er staan er al 3 in de HoF en eentje werd genomineerd door National Geographic.
                grts,
                Raf.

                Comment

                Working...
                X