Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In between

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] In between


  • #2
    Re: In between

    Goed gevonden en de titel ook. Mooie symmetrie en mooie hemel.
    mvg, Wilfried
    http://www.familialebemiddeling.net
    http://www.mestdagh.biz

    Comment


    • #3
      Re: In between

      heel strakke bewerking, als ik vragen mag : is dit één enkele opname ? alles lijkt me retescherp van begin tot einder.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: In between

        Nog erger, één opname met een Motorola G5+, bewerkt in Lightroom CC op diezelfde smartphone. Van opname tot export: 2 minuten
        Terwijl ik op mijn aansluiting aan het wachten was. Die smartphones blijven me verbazen ...

        Comment


        • #5
          Re: In between

          inderdaad, dat is erg. pfft...

          hoeveel weegt die smartphone ? 2kg statief, 1.5kg voor zoomobjectief, 1kg voor de body, dan nog 4kg extra objectieven voor het geval dat, en een extra batterij en een knoppeke voor de afstandbediening ?
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: In between

            Je kan daar goede resultaten mee behalen maar dan alleen in ideale omstandigheden. Geen raw is ook een beperking.
            Meestal heb ik wel een of andere "echte" camera bij waar je meer bewerkingsruimte mee hebt ...

            Comment


            • #7
              Re: In between

              Mooie foto , scherp en heldere kleuren. En zeker goed gezien.
              De vertekening valt voor mij wel op.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: In between

                ik zou er het onderste spoor nog afhalen, volgens mij wordt de compositie dan nog sterker. Nu leidt dat onderste spoor voor mij alleen maar af.
                En van voor naar achter scherp is inderdaad een eigenschap van die hele kleine sensors in die smartphones
                Albums
                Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                Comment

                Working...
                X