Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Woelig Water

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Woelig Water


    Deze Rosse Franjepoot bevond zich wel in heel woelig water, niet simpel om hem er scherp op te krijgen ...hij schommelde als een bootje heen en weer...
    Toch was ik er blij mee...eentje die je niet alle dagen tegen komt me dunkt ...

    121017DSC_8776-bd-web - Copy by Freddy Houtmeyers, on Flickr

    121017DSC_8696-bd-web - Copy by Freddy Houtmeyers, on Flickr

    121017DSC_8688-bd-web - Copy by Freddy Houtmeyers, on Flickr
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: Woelig Water

    Mooie reeks Freddy en inderdaad redelijk woelig zo te zien maar toch prima vastgelegd

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Woelig Water

      Bedankt voor je reactie siegfried.. saaie boel hier geworden op bd....ik,dacht komkommertijd voor de vogelkes mannen maar die zijn blijkbaar echt aan hun winterslaap begonnen en zelfs sommigen afgehaakt van bd denk ik... ��

      Groetjes
      Freddy
      https://fredor2.wixsite.com/my-site

      Comment


      • #4
        Re: Woelig Water

        Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
        Bedankt voor je reactie siegfried.. saaie boel hier geworden op bd....ik,dacht komkommertijd voor de vogelkes mannen maar die zijn blijkbaar echt aan hun winterslaap begonnen en zelfs sommigen afgehaakt van bd denk ik... ��

        Groetjes
        Freddy
        Als men hier afhaakt ligt dat wel aan bepaalde mensen en hun reacties hoor!

        Je foto's zijn schitterend vond ik direkt al bij 't zien van de eerste maar na verder kijken gaat mijn voorkeur (nipt) uit naar de tweede!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Woelig Water

          Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
          Bedankt voor je reactie siegfried.. saaie boel hier geworden op bd....ik,dacht komkommertijd voor de vogelkes mannen maar die zijn blijkbaar echt aan hun winterslaap begonnen en zelfs sommigen afgehaakt van bd denk ik... ��

          Groetjes
          Freddy
          Facebook hé Freddy, iedereen die hier ooit op dit forum gepost heeft zit nu op Facebook
          En dat snap ik eigenlijk totaal niet, alé 't is te zeggen dat snap ik eigenlijk wel want op FB krijg je alleen maar lof ...
          Nu soit het is inderdaad op het ogenblik heel rustig maar zoals gewoonlijk komt een gedeelte wel weer terug naar hier, is vroeger zo geweest en zal altijd zo blijven.
          Op Birdpix is het de laatste tijd ook niet veel soeps hoor, je hebt er natuurlijk die altijd wel iets te posten hebben, maar voor de echt mooie opnames is het daar ook stillekes
          Dus zal het wel aan de periode liggen
          En hetgeen Sien suggereert lijkt me maar een flauw excuus, al zijn er inderdaad wel personen die geen kritiek kunnen verdragen, doch is dat het enige waarmee men kan bijleren en niet met een duimpje omhoog

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Woelig Water

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Facebook hé Freddy, iedereen die hier ooit op dit forum gepost heeft zit nu op Facebook
            En dat snap ik eigenlijk totaal niet, alé 't is te zeggen dat snap ik eigenlijk wel want op FB krijg je alleen maar lof ...
            Nu soit het is inderdaad op het ogenblik heel rustig maar zoals gewoonlijk komt een gedeelte wel weer terug naar hier, is vroeger zo geweest en zal altijd zo blijven.
            Op Birdpix is het de laatste tijd ook niet veel soeps hoor, je hebt er natuurlijk die altijd wel iets te posten hebben, maar voor de echt mooie opnames is het daar ook stillekes
            Dus zal het wel aan de periode liggen
            En hetgeen Sien suggereert lijkt me maar een flauw excuus, al zijn er inderdaad wel personen die geen kritiek kunnen verdragen, doch is dat het enige waarmee men kan bijleren en niet met een duimpje omhoog

            grts
            Sieg
            Met alle respect maar als men zulke reactie krijgt zoals ik op mijn mooiste modelletje nl '.ik zou eens wat selectiever zijn met posten'
            dan denk ik niet dat dit uitnodigend werkt naar het Forum toe. Dit werkt mi afbrekend tov BD;
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: Woelig Water

              Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
              Met alle respect maar als men zulke reactie krijgt zoals ik op mijn mooiste modelletje nl '.ik zou eens wat selectiever zijn met posten'
              dan denk ik niet dat dit uitnodigend werkt naar het Forum toe. Dit werkt mi afbrekend tov BD;
              Da's inderdaad niet zo'n fijne respons Sien maar het kan wel opbouwend bedoelt zijn van die persoon, misschien niet zo mooi verwoord ....

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Woelig Water

                Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                Facebook hé Freddy, iedereen die hier ooit op dit forum gepost heeft zit nu op Facebook
                En dat snap ik eigenlijk totaal niet, alé 't is te zeggen dat snap ik eigenlijk wel want op FB krijg je alleen maar lof ...
                Nu soit het is inderdaad op het ogenblik heel rustig maar zoals gewoonlijk komt een gedeelte wel weer terug naar hier, is vroeger zo geweest en zal altijd zo blijven.
                Op Birdpix is het de laatste tijd ook niet veel soeps hoor, je hebt er natuurlijk die altijd wel iets te posten hebben, maar voor de echt mooie opnames is het daar ook stillekes
                Dus zal het wel aan de periode liggen
                En hetgeen Sien suggereert lijkt me maar een flauw excuus, al zijn er inderdaad wel personen die geen kritiek kunnen verdragen, doch is dat het enige waarmee men kan bijleren en niet met een duimpje omhoog

                grts
                Sieg

                Toch niet helemaal akkoord met je mening.
                Niet alleen op Facebook maar de foto's die hier de laatste tijd verschijnen krijgen ook alleen maar lof.
                Hoe slecht ze ook zijn.

                Drie leuke woelige beelden Freddy.. ( facebook duim..)

                Groeten,
                Raf
                Instagram

                Comment

                Working...
                X