Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leer alles over de nieuwe features van Lightroom Classic (de oude Lightroom)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leer alles over de nieuwe features van Lightroom Classic (de oude Lightroom)

    Voor de geïnteresseerden: op mijn Engelse blog heb ik een nieuwe video-post met alle nieuwe features over de nieuwe update van Lightroom die vandaag gereleased werd. Ook Lightroom 6 gebruikers nemen best een kijkje, want Lightroom 6 wordt niet langer upgedated vanaf 2018.
    Today, October 18th, Adobe has announced the long-awaited update to Lightroom 6 and Lightroom CC2015, which were released two years ago. The most visible new feature is actually... the name: Lightroom 6 and Lightroom CC2015 are now called Lightroom Classic CC. This probably brings up two questions i
    Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
    Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
    GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

  • #2
    Re: Leer alles over de nieuwe features van Lightroom Classic (de oude Lightroom)

    het is me niet duidelijk of er al dan niet automatisch gebruik moet gemaakt worden van de cloud voor het stokeren. Het verschil tussen lr cc en lr classic cc is me niet helemaal duidelijk evenmin hoe ik mijn huidige LR cc 2015 dien te upgrden.

    Ik gebruik momenteel de abonnementsversie maar wil mijn foto's op mijn eigen harddrive's blijven opslagen.
    Ik ben niet te vinden voor de cloud opslag. Ook al omdat ik soms mijn standalone pc meeneem voor bv toneel festivals van meerdere dagen en er niet altijd soepele wifi beschikbaar is.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: Leer alles over de nieuwe features van Lightroom Classic (de oude Lightroom)

      Upgrade gedaan, lokale catalog wordt geupgrade. Alles blijft op de harddisk staan.
      Ik weet niet of onder de indruk moet zijn, lijkt me eerder een minor 6.x upgrade dan een major 7 (of nu CC classic). Snelheid is subjectief en de spot removal voor grote objecten is nog altijd speelgoed.
      Toch nog eens achter waardig alternatief gaan zoeken nu ze toch allemaal met nieuwe versies aankomen. (een defitge RAW converter met wat simpele PS-features) Mijn hoop is nog altijd on1raw maar overtuigd voorlopig nog niet.
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

      Comment

      Working...
      X