Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Originele oude locaties gezocht voor mode opdracht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Originele oude locaties gezocht voor mode opdracht

    Halo iedereen,


    Voor mijn opleiding tot fotograaf heb ik een mode opdracht te vervullen. Bedoeling is een 6-tal verschillende kledingstukken voor te stellen. Ik zou graag de mannenmode willen doen en dacht in de richting van Bikkembergs te gaan als kledinglijn ...

    Eerder de jeugdige sportieve lijn dus. Hiervoor zoek ik een originele locatie waarin ik mijn modellen kan "gebruiken". In eerste instantie zoek ik deze locatie in Limburg (oude hallen, industriële gebouwen, autokerkhoven, ...)Heeft iemand ook ervaring met het huren of verkrijgen van kleding van topmerken?


    Graag jullie reacties!

    Greetz
    Last edited by RonnyE; 19 januari 2005, 14:49.

  • #2
    Re: Originele oude locaties gezocht voor mode opdracht

    Hoi,

    Misschien zou je de oude mijngebouwen in Heusden-Zolder wel kunnen gebruiken.. Wel eens effe navragen bij de gemeente denk ik want is "verboden" terrein. Hi hi hi
    Nikon D810 en nen hoop glas

    Comment


    • #3
      Re: Originele oude locaties gezocht voor mode opdracht

      ik zie Bikkembergs zijn mode eigenlijk nie direct in oude gebouwen of omgeving showen 't is een moderne, sportieve lijn... kan je volgens mij beter situeren in een redelijk strakke en koele omgeving (parkeergarage, moderne hal, moderne bar, restuarant...) en die zijn er zat in grootsteden

      't is maar een ideetje
      some toys 4 big boys
      http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

      Comment


      • #4
        Re: Originele oude locaties gezocht voor mode opdracht

        wat denk je van dit: http://www.sintjansberg.be/ ?

        Dit is op enkele honderden meter van mijn deur, maar ik ben er zelf nog maar enkele keren geweest. Onlangs nog eens bij de open monumentendag. Vooral in de oude kapel zou ik wel eens willen een shoot doen: afbladderende verf, kaal en donker (een goede flitsinstallatie meebrengen ). Laat maar iets weten, ik wil wel komen assisteren
        Last edited by pcwiet; 23 september 2004, 19:42.

        Comment


        • #5
          Re: Originele oude locaties gezocht voor mode opdracht

          Hallo

          Moet men hiervoor ergens een toestemming vragen ?
          Ziet er mj een prachtlokatie uit .

          Danny

          Comment


          • #6
            Re: Originele oude locaties gezocht voor mode opdracht

            Oorspronkelijk geplaatst door dannieke
            Hallo

            Moet men hiervoor ergens een toestemming vragen ?
            Ziet er mj een prachtlokatie uit .

            Danny
            Wel overeenkomen met de uitbater van die keet, want daar is dikwijls vanalles te doen. Al eens bij de "events" gekeken? Vooral de "Moorddiners" schijnen indrukwekkend te zijn. Daar ga ik me eens voor inschrijven en dan proberen stiekem fotokes te nemen

            Comment


            • #7
              Re: Originele oude locaties gezocht voor mode opdracht

              Nog iets, op de mijnterrijnen is ook een volledig gerenoveerde hal ter beschikking hoor. Ziet er best wel knap uit
              Nikon D810 en nen hoop glas

              Comment


              • #8
                Re: Originele oude locaties gezocht voor mode opdracht

                @ Ironhawk : De mijngebouwen intresseren me wel, kan ik er ergens fotos van zien ? Want voor mij is dat toch wel een eindje rijden en als daar dan voor niks sta ....

                Comment


                • #9
                  Re: Originele oude locaties gezocht voor mode opdracht

                  Awel da is een goeie vraag, ik zal eens proberen om der van het weekend foto's van te nemen, dan mail ik u die door. Ik weet wel dat clouseau daar ooit eens een concert gegeven heeft. Dus, ik verwacht nie dat da daar te klein gaat zijn, en qua accommedatie zal da ook wel in orde zijn denk ik.
                  Nikon D810 en nen hoop glas

                  Comment


                  • #10
                    Re: Originele oude locaties gezocht voor mode opdracht

                    Daar zou ik ook wel een foto van willen zien.
                    Moet volgende week zaterdag foto's maken van een huwelijk.
                    mvg,
                    Geronimo
                    www.geronimosite.net

                    Comment


                    • #11
                      Re: Originele oude locaties gezocht voor mode opdracht

                      Jopkes,

                      Ik heb dit weekend 2 fotokes gaan trekken, zal ik ze doormailen naar jou, want ik weet eigenlijk niet goed hoe ik die hier op het forum moet krijgen. Ik ga proberen deze week nog een afspraak te maken zodat ik ook foto's van de binnenkant zou kunnen nemen.

                      Je laat me maar iets weten
                      Nikon D810 en nen hoop glas

                      Comment


                      • #12
                        Re: Originele oude locaties gezocht voor mode opdracht

                        Hallo Ironhawk,

                        die locatie in Heusden - Zolder dat lijkt me misschien wel een goed idee. Mogelijk zijn een aantal jongens (modellen) van Beringen. Is niet zo ver dan.

                        Maar hoe kan ik er goedkeuring krijgen om te fotograferen en waar moet ik daarvoor zijn? Heb je ergens een website met foto's?

                        Nog even een detail, maar er mag waarschijnlijk niet met handflits gewerkt worden, dat betekent lampen gaan huren (een flitsinstallatie mag wel) maar heb er nog nooit één gehuurd en op locatie mee gewerkt...

                        Is er veel licht?

                        Kan je iets meer vertellen?

                        Greetz, Ronny

                        Comment


                        • #13
                          Re: Originele oude locaties gezocht voor mode opdracht

                          Hey Ronny,

                          Ik heb de foto's naar je hotmail adres gestuurd, mochten ze niet aangekomen zijn,http://www.pixagogo.com/0202055120, hier link naar de foto's op het web.

                          Nu om even op je vragen terug te komen, Ik weet niet zeker of er voldoende licht is binnen, als je even naar de foto's kijkt, dan zie je dat er wel grote raampartijen aanwezig zijn, maar of er binnen genoeg lichtinval is weet ik je nog niet met zekerheid te vertellen.

                          Om een goedkeuring te verkrijgen denk ik best dat je even te raden gaat bij de gemeente Heusden-Zolder, die zullen je vast wel verder kunnen helpen.

                          Verder zou het mij verbazen dat je niet met een handflits zou mogen werken, ik denk dat je artistieke vrijheid toch iets is wat je zelf bepaald, niet??? In ieder geval, als je nog hulp of zo nodig hebt, wil ik je gerust verder helpen in de maten van het mogelijke, want ben nog een beetje een Noob in het fotogebeuren hoor. Ben zelf nog maar net begonnen...

                          Greets m8
                          Nikon D810 en nen hoop glas

                          Comment


                          • #14
                            Re: Originele oude locaties gezocht voor mode opdracht

                            Het ziet er jammer genoeg al redelijk opgeknapt uit daar, 'k weet niet of dat is dat Ronny zoekt ...

                            Bedankt voor de fotos online te plaatsen !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Originele oude locaties gezocht voor mode opdracht

                              Hallo iedereen,


                              Het is mij uiteindelijk gelukt om op het voetbalstadion van KRC Genk te fotograferen! Ik heb van 8u 's morgens tot 1u 's middags daar gefotografeerd ook op het veld zelf en vervolgens in de namiddag op mijn werk waar er een toffe locatie is om met studiomateriaal die ik gehuurd had te werken.

                              De foto's zijn ondertussen klaar en hangen op in kader (een 7 reeks) op school. Voor degene die van Hasselt zijn wip maar eens binnen op Syntra

                              Werken met de 3 modellen was ook bijzonder plezant! 1 briefing was genoeg om alles uit hun te krijgen. Nu nog verdedigen maar de reactie van mijn lerares was zeer positief en ze zag mij al als modefotograaf binnen dit en twee jaar. Efkes met beide voetekes op de grond blijven staan


                              Greetz, Ronny

                              Comment

                              Working...
                              X