Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Greek art

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Greek art

    [IMG][/IMG]
    Last edited by Daan1960; 10 oktober 2017, 07:11.

  • #2
    Re: Greek art

    afbeelding niet gevonden op de server
    mvg, Wilfried
    http://www.familialebemiddeling.net
    http://www.mestdagh.biz

    Comment


    • #3
      Re: Greek art

      Moderator Note: Verplaatst van Beginnershoek naar Testforum waar je zichtbaar en reglementair kunt leren posten.


      Ik zie dat je gebruik maakt van de gratis webruimte bij Shoot. Om een of andere reden zit er een fout in de code die je meekrijgt. Omdat een adres hoofdlettergevoelig is, is er een verschil tussen JPG en jpg.
      Dan nog is het onvoldoende om de link te plaatsen naar de afbeelding, je moet de afbeelding zichtbaar plaatsen. Dat doe je met behulp van de IMG-tags.
      De juiste code voor jouw foto is (hou geen rekening met mijn html code)

      HTML-code:
      [IMG]http://www.shoot.be/zd_images/2017/41/721711_12_111008_900x900.jpg[/IMG]

      Nu is het aan jou om de code in je eerste post te corrigeren. Als je de foto zichtbaar kunt posten, zal ik de topic terugplaatsen naar Beginnershoek.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Greek art

        Beste,
        Uw link geplaatst en de foto is nu zichtbaar.
        Ik weet ook niet wat er juist fout gelopen is en kon de post ook niet verwijderen uit de beginnershoek.
        Al altijd de gratis webruimte van Shoot een foto gepost en steeds zonder probleem.
        Kan ik de foto’s misschien beter via een ander programma opladen?
        En welk programma of website adviseer je dan.

        Alvast bedankt en mijn excuses voor het ongemak
        Mvg, Danny

        Comment


        • #5
          Re: Greek art

          OK. Ik stel nu voor dat we deze topic hier laten staan, en dat jij een nieuwe aanmaakt. Deze wordt later afgesloten, omdat je in principe niet mag dubbelposten (dezelfde foto in twee verschillende subforums).
          D'er is heel wat te doen geweest over Photobucket, die lange tijd een geschikte host was, en opeens de links veranderde en hoge sommen vraagt voor hosting (met inbegrip van sharing, want dat is wat je nodig hebt).
          Flickr heb ik nooit de gemakkelijkste gevonden, maar over al de jaren is de site waarschijnlijk wel de stabielste gebleken. Jammer is dat, hoewel op de site de exif-gg te vinden zijn, ze in de gelinkte foto verdwenen zijn.
          Zelf gebruik ik voor mijn foto's Dropbox, maar ook daar is in de loop der tijd een en ander aan veranderd.
          Voor mijn screenshots ben ik overgeschakeld naar Imgur. Mijn vrouw gebruikt trouwens Imgur om haar foto's te hosten. Niet moeilijk, rechttoe rechtaan. Laat ons hopen dat zij geen 'beleidswijzigingen' doorvoeren.
          Het is niet zo dat de forumgebruikers zelf hun topics kunnen verwijderen. Daartoe moeten zij beroep doen op Mods en Admins. Je kunt hen altijd bereiken d.m.v. het uitroepteken onder je topic.

          Zoals gezegd wordt deze topic later gesloten. Ik wacht nog even, voor het geval je nog een vraag, opmerking of wat zou hebben. Maar post dus gerust opnieuw in de Beginnerhoek!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Greek art

            Foto is opnieuw gepost in de beginnershoek.
            Bedankt voor de ondersteuning.

            Comment


            • #7
              Re: Greek art

              Met plezier! Deze gaat nu dicht.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment

              Working...
              X