Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 5D markii

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 5D markii

    Sinds gisteren stelt de camera niet meer scherp, wel nog in de volautomatische modus maar in gen enkele andere modus meer, lens is dus niet kapot.
    Kaart is geformateerd nadat dit gebeurde, alle instellingen staan terug op fabrieksinstellingen.
    Omdat ie wel nog scherpstelt in automatische modus is het autofocussysteem zelf dus niet stuk.
    Iemand enig idee?
    Groeten,
    Paul
    Canon 70D en wat lenzen

  • #2
    Re: Canon 5D markii

    Oorspronkelijk geplaatst door haasje Bekijk bericht
    Sinds gisteren stelt de camera niet meer scherp, wel nog in de volautomatische modus maar in gen enkele andere modus meer, lens is dus niet kapot.
    Kaart is geformateerd nadat dit gebeurde, alle instellingen staan terug op fabrieksinstellingen.
    Omdat ie wel nog scherpstelt in automatische modus is het autofocussysteem zelf dus niet stuk.
    Iemand enig idee?
    Groeten,
    Paul
    Staat manuele focus niet per ongeluk aan ofzo?

    Comment


    • #3
      Re: Canon 5D markii

      Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
      Staat manuele focus niet per ongeluk aan ofzo?
      Neenee, lens trouwens al eens op een andere body gezet en daar werkt ie wel.
      Bijkomend, liveview werkt ook niet meer, gezien het hier een oud toestel betreft misschien niet meer waard van het te laten herstellen.
      Bedankt om mee te denken.
      Canon 70D en wat lenzen

      Comment


      • #4
        Re: Canon 5D markii

        Lijkt me sterk dat er iets kapot is, ik denk dat er eerder iets verkeerds staat ingesteld. Wat de automatische stand negeert. Misschien alle settings deleten? Dus terug naar fabrieks instellingen proberen
        Waar een wil is, is een weg
        ---------------------------------

        Comment


        • #5
          Re: Canon 5D markii

          Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
          Lijkt me sterk dat er iets kapot is, ik denk dat er eerder iets verkeerds staat ingesteld. Wat de automatische stand negeert. Misschien alle settings deleten? Dus terug naar fabrieks instellingen proberen
          Dag Rogier,
          gelukkig heb je gelijk, hoe en wat er gebeurd is weet ik echt niet, ik had er wel magic lantern opstaan maar nog nooit moeilijkheden mee gehad, nu waren er enkele instellingen idd veranderd, ik ben in de handleiding gaan zoeken hoe een en ander moet staan en alles werkt weer zoals voorheen.
          bedankt voor de reacties.
          Paul
          Last edited by haasje; 1 oktober 2017, 08:08.
          Canon 70D en wat lenzen

          Comment

          Working...
          X