Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verslag Gitannekesfoor zaterdag 2/9/17

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Verslag Gitannekesfoor zaterdag 2/9/17

    De gitannekesfoor in Herselt (BE) het meest gezellige festival van september. Niet enkel muziek krijgt hier een plaatsje, Circus en Kermis komen hier ook aanbod. Het festival is gericht op het gehele gezin dus ook voor de kinderen is er van alles te beleven. Wij vieren er elke jaar het begin van het schooljaar.

    1 on the Sax (hoofdpodium)



    2 stro gevecht (kinderanimatie)


    3 Feluko's ashes (Circustent)


    4 Vurige Dames (open lucht dans en circuspodium)


    5 Straatcircus (ergens op de wei)


    6 de draaimolen


    7 het reuzenrad


    8 nog wat muziek (hoofdpodium)

  • #2
    Re: Verslag Gitannekesfoor zaterdag 2/9/17

    Ik vond dat deze reeks wel een mooi totaal beeld geeft van het festival maar blijkbaar delen jullie die mening niet

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y560-L01 met Tapatalk

    Comment


    • #3
      Re: Verslag Gitannekesfoor zaterdag 2/9/17

      Stuk voor stuk mooie foto's Kris die waarschijnlijk een goed impressie geven van dat festival of die kermis (ik ben er zelf nog nooit naartoe geweest). Enkel de tweede (in dat stro) en de vijfde vind ik fotografisch minder geslaagd.
      Dat er geen reacties komen wil daarom niet zeggen dat men het niet goed vindt. Gewoonweg te weinig activiteit algemeen hier in deze categorie "fotoreeksen". Behalve hier en daar een uitzondering. Maar aan het aantal keren dat de reeks bekeken wordt zie je wel dat men komt kijken.
      Ik heb het zelf onlangs meegemaakt met mijn reeks over de gecrashte B-36. Men raadde mij aan om de foto's in een reeks hier te tonen in plaats van stuk voor stuk bij urbex. Gevolg: zeer weinig reactie. Maar vooral met mijn onderwerp is een reeks inderdaad juist interessant omdat je dan een beter beeld krijgt van de omvang van de crash-site en wat daar allemaal te zien is.
      grts,
      Raf.
      Last edited by muesli; 11 oktober 2017, 20:09.

      Comment


      • #4
        Re: Verslag Gitannekesfoor zaterdag 2/9/17

        ik kan je wel volgen, het zijn ook de foto's die het minste aansluiten bij wat ik gewoon ben te doen. Meestal beperk ik me tot het podium gebeuren. Maar ik vind wel dat ze deze reeks vollediger maken en daardoor wel hun waarde hebben

        Comment


        • #5
          Re: Verslag Gitannekesfoor zaterdag 2/9/17

          Heel mooie reeks, ook enkele keren creatieve draai aan gegeven. Geeft je zin om er naartoe te gaan, dus zeker geslaagde reeks.

          Comment


          • #6
            Re: Verslag Gitannekesfoor zaterdag 2/9/17

            Voor mij is het perfecte reeks.
            Geslaagd met grote onderscheiding.
            Ik kan geen enkele negatieve opmerking geven.
            Goed gedaan

            Groetjes Pieter
            Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

            Comment


            • #7
              Re: Verslag Gitannekesfoor zaterdag 2/9/17

              Ok dank u voor de reacties, t was de eerste keer dat ik in zo een korte reeks toch het totaal beeld van een event heb willen weergeven en dat is dan toch gelukt

              Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y560-L01 met Tapatalk

              Comment

              Working...
              X