Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotoshop cc

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotoshop cc

    Beste forum leden
    via deze misschien een rare vraag maar ik vind er zelf de oplossing niet voor (niet slim genoeg??)namelijk; ben in het bezit van de cc van Ps, nu, als ik een groep foto's naar Ps sleep(raw bestanden)gaan deze open in de raw converter, maar vroeger had ik aan de linkerzijde van deze converter een strip met al mijn afbeeldingen in en kon ik zien welke bewerking ik op deze moest toepassen, hier zit namelijk het probleem, deze strip is weg,en kan deze niet terug te voorschijn halen, iemand enig idee om dit euvel terug recht te zetten?? was erg gemakkelijk om meerdere beelden te bewerken. alle reacties zijn meer dan welkom uiteraard.

    met vriendelijke groet ysvogel

  • #2
    Re: fotoshop cc

    ik denk dat je ze vroeger in "bridge" opende

    Comment


    • #3
      Re: fotoshop cc

      Wanneer je foto's opent vanuit bridge selecteer je meerdere foto's (dmv shift of ctrl voor pc) vervolgens klik je ctrl R of rechtsklik je en klik je op open in camera raw.

      vervolgens krijg je links de filmstrip te zien met je geselecteerde foto's. Wanneer je slechts 1 foto selecteert krijg je deze filmstrip niet te zien.

      Hopelij heb je hier iets aan.

      vriendelijke groeten,

      Comment


      • #4
        Re: fotoshop cc

        Als je enkele opnames tegelijk selecteert en aanklikt in Bridge dan openen deze zich in ACR met aan de linkerkant een filmstrip, tot zoverre de normale werking.
        Hetgeen bij jouw het geval is dat deze filmstrip niet zichtbaar is, maar hij is er wel hoor !
        Je moet met je muis aan de linkerkant van de foto op het randje van de grijze kader gaan staan en dan kan je door het aanklikken (en vasthouden met linkermuisknop) en de kader iets te verslepen naar rechts de filmstrip opnieuw laten tevoorschijn komen (is wel even zoeken tot je de juiste positie vind), tevens stel je op die manier de breedte in van de filmstrip.
        Hopelijk ben je ermee geholpen !

        grts
        Sieg
        Last edited by Sieg; 17 september 2017, 23:35.
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment

        Working...
        X